Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@05:17:08 GMT

اپراتورهای تلفن همراه در کرمانشاه مختل هستند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۹۸۹۲

در حالیکه اظهاراتی به نقل از استاندار کرمانشاه در انتقاد از عملکرد اپراتورهای تلفن همراه به گوش رسید اما وزیر ارتباطات صراحتا اعلام کرد که هیچگونه اختلال مخابراتی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته خبری به نقل از استاندار کرمانشاه که گویا در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب سخنرانی داشته است در فضای مجازی و رسانه‌های خبری منتشر شد که به کنایه، منتقد رفتار یک اپراتور تلفن همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در آن جلسه با خطاب قرار دادن اپراتور اول تلفن همراه، عنوان کرد « این اپراتور کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می‌خواهم تماس بگیرم نمی‌شود.»

این در حالی است که هم‌زمان با بروز سانحه تلخ زلزله غرب کشور، مقام عالی وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه خواستار رسیدگی سریع و ارائه طرحهای ویژه ارتباطی شد؛ چندی هم نگذشت که اپراتور دوم ارتباطی طرح مکالمه درون شبکه رایگان خود را ارائه کرد و بعد از آن نیز اپراتورهای اول و سوم موبایل نیز هر کدام طرحهای ویژه مکالمه رایگان و تخفیف برای سایر طرحهای مربوط به این حادثه را ارائه کردند.

نکته دیگر آنکه محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به صراحت عنوان کرد «هیچگونه اختلال مخابراتی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور نداریم.»

وی همچنین اشاره‌ای به گزارش دریافتی از وضعیت ارتباطات در مناطق زلزله‌زده داشت و گفت: براساس این گزارش که به من دادند شرایط ارتباطات منطقه به حالت قبل بازگشته است واگر هم‌اکنون در جایی آنتن نیست شاید پیش از وقوع زلزله هم آنتنی وجود نداشته است.

وزیر ارتباطات گفت: در حال حاضر گزارشی مبنی بر اینکه مناطقی که پیش از زلزله آنتن داشتند و الان با مشکل یا اختلال مواجه باشند، ندارم.

آذری جهرمی همچنین گفت: علاوه بر اپراتورهای موبایل که بسته‌هایی را به توصیه وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات در این مناطق ارائه و سه روز مکالمات رایگان خود را تمدید کردند، برخی شرکتهای اینترنتی نیز خدمات خاصی خود را مخصوص این مناطق معرفی کردند.

بنابراین با وجود چنین اظهارات صریحی از سوی وزیر ارتباطات، جای سؤال می‌ماند که چطور استاندار کرمانشاه از اختلال در ارتباطات می‌گوید یا حداقل این موضوع را به وزیر ارتباطات اعلام نکرده است؟!

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟

یکی از بزرگترین نوآوری‌های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس‌ها متصل شده ایم.

به گزارش ایسنا، به نقل  از همشهری آنلاین، چشم‌هایتان را ببندید و جهانی را تصور کنید بدون اینترنت و اپلیکیشن و چت و پیامک، بدون تلفن؛ جهانی که در آن آدم‌ها تنها راه ارتباطی‌شان دیدن همدیگر بود و نهایتا مثل سرخ‌پوست‌ها می‌توانستند با دود به هم پیام بدهند.

 سخت است نه؟ اصلا تصور اینکه تلفن از زندگی تکنولوژی زده ما حذف شود، دشوار است و کمتر کسی پیدا می‌شود که در این دوره و زمانه، یک موبایل هوشمند یا ساده همراهش نباشد.

گراهام بل وقتی تلفن را اختراع کرد، فکرش را هم نمی‌کرد که اختراعش اینقدر در زندگی بشریت نقش مهمی ایفا کند و بخش جدایی‌ناپذیری از دنیای ارتباطات امروز ما شود. واقعیت این است که اختراع بل، با اینکه خیلی‌های‌مان را دچار گردن‌دردهای پیامکی کرده و در جمع‌های دوستانه و مهمانی‌ها هم کنار گذاشته نمی‌شود، اما اگر نباشد، فاصله‌ها پررنگ‌تر به‌نظر می‌رسند و آدم‌هایی که در کل دنیا پخش شده‌اند و از هم دورند، دیر به دیر از حال هم باخبر می‌شوند. در واقع تلفن آدم‌ها را به هم نزدیک‌تر و ارتباط را راحت‌تر کرده است. اصلا مگر ما از یک اختراع چه چیز دیگری می‌خواهیم؟

امروز، روز جهانی تلفن است. این روز به این مناسبت نامگذاری شده تا قدر این وسیله ارتباطی را که برای وصل کردن آمده بیشتر بدانیم و برای چند دقیقه‌ای هم که شده، با یک آدم از راه دور تماس بگیریم و صدایش را از پشت خطوط پیام بشنویم تا حال‌مان خوش شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • روزی به نام تلفن!/الو... صدا میاد؟
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه