Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیرسرتیپ دوم خلبان محمد تسویه چی فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش در خصوص عملیات امدادرسانی و انتقال محموله‌های ارسالی به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه گفت: بیش از 300 تن اقلام مورد نیاز از پایگاه هوایی شهید سرلشکر خلبان لشگری نهاجا تا کنون برای کمک‌رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه یکم شکاری نیروی هوایی ارتش افزود: این میزان بار شامل چادر، زیرانداز، پتو، مواد غذایی کنسروی، آب معدنی، لباس گرم، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی با انجام 16 سورتی پرواز توسط هواپیماهای ترابری سنگین نیروی هوایی ارتش اعم از سی 130، بوئینگ 707 و 747 و ایلوشین انجام گرفته است.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه هواپیماهای اعزام شده به منطقه مجهز به برانکادر بودند در بازگشت از کرمانشاه ماموریت انتقال بیش از 90 مجروح همراه با خانواده‌های آنها و همچنین ترابری تیم های امدادی و پزشکی را نیز برعهده داشتند.

امیر تسویه چی با اشاره به آمادگی بالا و تحرک سریع نیروی هوایی ارتش در ماموریت‌های محوله به این نیرو تصریح کرد: از همان دقایق پس از وقوع زلزله با هماهنگی انجام شده با دستگاه‌های ذیربط بارگیری و انتقال محموله‌های مورد نیاز برای آسیب دیدگان زلزله به عمل آمد و خوشبختانه انتقال و توزیع به موقع اقلام ضروری در منطقه عملیات امدادرسانی را شتاب بیشتری بخشید.

فرمانده پایگاه یکم شکاری مهرآباد در ادامه با اشاره به ازدحام مردم عزیز در مقابل این پایگاه برای اهدای کمک های خود به زلزله زدگان گفت: به منظور هماهنگی بهتر و تسریع در بسته بندی و ارسال محموله های امدادی به مناطق مورد نیاز، هموطنان کلیه کمک های اهدایی خود را به جمعیت هلال احمر تحویل داده تا از این طریق بارها و محموله‌ها جهت بارگیری هوایی به پایگاه منتقل شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم