Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آیین اختتامیه شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل، با معرفی و تجلیل از برگزیدگان آن برگزار شد.

حسین میرزازاده دبیر سوگواره ادبی عاشورایی در حاشیه اختتامیه این سوگواره در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی در سه بخش دانش آموزی، فرهنگیان و آزاد با محوریت برداشت های معرفتی از واقعه عاشورا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله نخست داوری، ۲۵ اثر از سوی هیات داوران این سوگواره پذیرفته شد که از بین این آثار، در بخش دانش آموزی «زینب اکبری» از دبیرستان ابریشم چی رتبه نخست را از آن خود کرد.

مدیر کانون فرهنگی تربیتی شهید عربیان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: همچنین در این بخش «محسن عربیان» از دبیرستان تیزهوشان اژه ای و «حنانه خرم آبادی» از دبیرستان کوثر رتبه های دوم و سوم این سوگواره را از آن خود کردند.

میرزازاده افزود: در بخش بزرگسالان این سوگواره، «فاطمه بدیعی» موفق به کسب رتبه نخست شد و «عفت مرادی» رتبه دوم سوگواره را به دست آورد.

شانزدهمین سوگواره ادبی عاشورایی آران و بیدگل همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) به همت کانون فرهنگی تربیتی شهید عربیان و با همکاری ادارات آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان و فرهنگیان آران و بیدگل برگزار شد.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۱۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بخشدار کویرات آران وبیدگل گفت:در پی بارش شدید باران، در ۴۸ ساعت گذشته در روستای حسین آباد آران و بیدگل سه منزل مسکونی و یک باب مغازه به طور کامل تخریب شد.
رضاپور با اشاره به آسیب ۱۵۰ هکتار باغ پسته در این بخش افزود: در بخش راه‌ها نیز به جاده دو بانده آران و بیدگل به ابوزیدآباد و روستا‌های محمد آباد و باغ‌های پسته، جو و گندم روستای فخره آسیب جدی وارد شده است.
وی گفت: با کمک مردم محلی و مسوولان شهرستان گروه‌های امدادی به منطقه اعزام و با ایجاد سیل بند از ورود بیشتر آب به داخل روستا‌های بخش کویرات جلوگیری شد.
بخش کویرات با حدود ۱۷ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری مرکز آران و بیدگل واقع است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین