Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق
جناب آقای دکتر سید مناف هاشمی استاندار محترم گلستان، انتصاب خردمندانه و وحدت آفرینتان مبنی بر انتخاب استاد الحاج آخوند میرزاعلی، بعنوان مشاور امور اهل سنت استان گلستان را به فال نیک گرفته و صمیمانه کمال تشکر و امتنان جمعی از ائمه جمعه و جماعت و مردم شهرستان گمیشان را نسبت به این حرکت ارزشمند جنابعالی در این برهه حساس که دشمنان خارجی اسلام و ایران اسلامی بدنبال تفرقه و جدایی بین اقوام و آحاد ملت شریف ایرانمان هستند، ابراز مینماییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتخاب شایسته و وحدت آفرین جنابعالی در اولین روزهای شروع بکارتان بعنوان استاندار گلستان نشان از خردمندی و خردورزی جنابعالی در تبعیت از توصیه های مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین و ریاست محترم جمهور در بکارگیری از خبرگان و نخبگان و عالمان اهل سنت ایران اسلامی و بالاخص نیروهای شایسته ترکمن را گویا بوده و است. لکن یکبار دیگر مراتب تشکر و قدرشناسی مان را بعنوان ائمه جمعه و جماعات و روحانیت و جمع کثیر مردم شهرستان دریادل گمیشان از این حرکت مبارک جنابعالی ابراز نموده و از درگاه خداوند متعال برای شما عزت و نصرت و توفیق روز افزون خدمتگذاری به مردم شریف و قدر شناس استان گلستان آرزومندیم.
من ا... توفیق
جمعی از ائمه جمعه و جماعات و مردم شهرستان

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۳۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • دلایل توصیه ائمه(ع) به زیارت حضرت عبدالعظیم(ع)
  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی