Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@01:39:05 GMT

ارسال نخستین کمک های مردم سپیدان به زلزله زدگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۵۶۷۹۷

ارسال نخستین کمک های مردم سپیدان به زلزله زدگان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان از ارسال نخستین کمک‌های مردم شهرستان سپیدان در قالب یکسری از اقلام ضروری به استان‌های زلزله‌زده غرب کشورخبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مارگون ؛محمد میثم رحیمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان درگفتگوباخبرنگارما؛ضمن عرض تسلیت به مناسبت جان باختن عده ای از هموطنانمان در زلزله اخیر غرب کشور اظهار داشت: نخستین کمک‌های مردم شهرستان سپیدان در قالب یکسری از اقلام ضروری پس از بارگیری ساعاتی قبل به مناطق زلزله‌زده درمنطقه غرب کشور ارسال ‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان افزود: جمعیت هلالاحمر شهرستان سپیدان چادرهایی در سطح شهرستان‌ برای دریافت کمک‌های مردمی برپا کرده و مردم می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را از این طریق به مناطق زلزله‌زده ارسال کنند.

وی با قدردانی از کمک های مردم شهرستان و با اشاره به اعلام آمادگی  امدادگران وگروه های مختلف مردم برای کمک به مردم زلزله زده استان های غربی کشور اضافه کرد: کمک ها و اجناس اهدایی مردم باید نو باشد و با هماهنگی جمعیت هلال احمر شهرستان وستاد مردمی کمک به زلزله زدگان غرب کشور به مناطق زلزله ارسال می شود.
وی افزود: مردم شهرستان سپیدان می توانند با مراجعه به پایگاه هلال احمر کمک های خویش را اهدا کنند تا در اسرع وقت به دست مردم زلزله زده برسد.

وی با بیان این که جمعیت هلال احمر بر اساس لیست اقلام مورد نیاز برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه آماده دریافت کمک های مردمی شهرستان سپیدان است گفت: مردم خیر و نوعدوست سپیدان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب99999 نزد کلیه بانک ها و یا شماره کارت 4606-7006-3277-6104 نزد بانک ملت بنام جمعیت هلال احمر واریز کنند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ادامه داد: همچنین شماره حساب های 702070 و 800300 نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با کد #112*3*741* از راه های دریافت کمک های نقدی مردم است.
وی گفت: برای تسهیل در جمع آوری کمک ها، کد #724* نیز برای جمع آوری کمک های مردمی جهت زلزله زدگان کرمانشاه اختصاص یافته است.
رحیمی تاکید کرد: مردم از واریز کمک های نقدی به شماره های حساب های شخصی که در فضاهای مجازی اعلام می شود خودداری کنند و کمک های نقدی و غیرنقدی خویش را به مجموعه هلال احمر اهدا کنند تا به دست مردم زلزله زده برسد.

رحیمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص یاری آسیب دیدگان و سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت به هر نحو موثر، گفت: در پی اعلام سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر،  مجموعه جمعیت هلال احمرشهرستان سپیدان به نیروهای حوزه داوطلبان اعلام آماده باش نموده است تا درصورت نیاز و اخذمجوزهای لازم نیروهای مربوطه به منطقه زلزله زده اعزام شوند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سپیدان ازعموم مردم درخواست کرد که از منابع رسمی پیگیر اطلاعات لازم در خصوص زلزله اخیر در مناطق غربی و جنوب غربی کشور باشند و به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند.

گفتنی است ، ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه یکشنبه شب زلزله ای به بزرگی 7.2 ریشتر در شرق کشور عراق رخ داد که لرزش های آن در استان های غربی ایران نیز احساس شددر این زلزله تعدادبی شماری ازهموطنان کشته ومجروح شدند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمدعلی کاوسی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر افزود: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون به ۳ نفر از این افراد دسترسی پیدا شده و توسط امدادگران هلال‌احمر به منطقه امن انتقال داده شده‌اند.

کاوسی گفت: تلاش برای نجات ۶ نفر دیگر نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: این عملیات از ساعت ۱۹ دیشب آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیرهای تردد، هنوز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.

گفتنی است؛ اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید/ تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • سد ۱۲ امام شهرستان زیرکوه شکست/ تخلیه شبانه روستای بمرود + فیلم