Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ملوان بندر انزلی معتقد است داوری در تساوی این تیم مقابل گل‌گهر نقشی نداشت و عامل اصلی این توقف، بازیکنان ملوان بودند.

نادر دست‌نشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره تساوی یک - یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌گهر در تمام بازی دفاع بابرنامه‌ای داشت و در معدود دفعاتی که وارد محوطه جریمه شدند، به گل رسیدند. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند توپ را دفع کنند و به سادگی گل خوردیم. بازی کاملاً در اختیار ما بود اما استرس بازیکنان باعث اشتباه آنها و تساوی شد. بازیکنان روز گذشته اشتباه بازی کردند و نتوانستیم از برتری‌های خود استفاده کنیم.

وی درخصوص صحبت‌هایش علیه بازیکنان ملوان در نشست خبری پس از این مسابقه تصریح کرد: آدم تا یک جایی می‌تواند تحمل کند. ما نتوانستیم سه دقیقه از گل تیم خود محافظت کنیم و از این بابت شاکی شدم. بازیکنانی که روی آنها حساب کردیم با استرس بازی می‌کردند و همین باعث شد نتوانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. این اتفاق سبب تضعیف تیم شد. برخی از بازیکنان هم خوب بازی کردند اما تعدادی از آنها بازی خوبی ارائه نکردند وگرنه می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌های خود به پیروزی برسیم.

سرمربی ملوان در مورد قضاوت رضا عادل در این دیدار، با تمجید از عملکرد او گفت: در دو صحنه خطاهای صد درصدی پشت محوطه جریمه گل‌گهر باید گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد، البته کمک داور اول مسابقه در پرچم زدن گاهی اشتباه می‌کرد اما مشکل ما داوری نبود،‌ بلکه خودمان بودیم.

بیشتر بخوانید:اظهارات دست‌نشان در این باره که راه برای حضور بازیکنانی همانند مازیار زارع و جلال رافخایی در ملوان باز است

دست‌نشان درخصوص صحبت‌های مازیار زارع که گفته بود کسی به او نگفته که به تمرینات ملوان برود و اگر این صحبت‌ها ادامه داشته باشد، زارع دیگر سکوت نخواهد کرد، خاطرنشان کرد: من واقعیت را می‌گویم. من پس از خداحافظی زارع، او را حتی به عنوان دستیار به ملوان دعوت کردم و مشکلی با او ندارم. زارع باید در اختیار ملوان باشد و با تیم تمرین کند. اگر به او نیاز داشتیم از او در زمین استفاده می‌کنیم وگرنه کنار تیم خواهد بود. اگر واقعیت دیگری وجود دارد، من هم از صحبت‌های زارع استقبال می‌کنم.

انتهای پیام/

R1402/P35350/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

به گزارش ایسنا، مهدی هاشمی‌نسب پس از بازی با ذوب آهن در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی 2 بر یک استقلال به پایان رسید، اظهارکرد: از هواداران تیم‌مان به خاطر شکل بازی‌مان در نیمه اول عذرخواهی می‌کنم.  شرمنده آن‌ها هستیم. درباره نیمه اول حرفی نداریم و استقلال نبودیم.

او گفت: ولی در نیمه دوم با صحبتی که بین دو نیمه داشتیم بازیکنان‌مان به خودشان آمدند و متوجه شدند در چه جایگاهی هستند. اتفاقی پیش از بازی افتاد و یک هوادار صحبتی داشت و فکر می‌کنم بازیکنان‌مان آن را خیلی زود فراموش کردند اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم.  در لحظه‌ای گل زدیم که فکر می‌کنم برخی حرف‌ها متعلق به بخش خلوت آدم‌ها است که من دوست ندارم درباره آن صحبت کنم اما اتفاق‌هایی می‌افتد که آدم دوست دارد درباره آن‌ها صحبت کند.  بازیکنی که تماشاگران ما را تحریک می‌کند و در بازی نیم فصل اول پس از گل مقابل هواداران ما شادی می‌کند، در آزادی هم مقابل هواداران ما هم شادی کنید و ابایی نداریم زیرا به قدرت بازیکنان‌مان ایمان داریم و مطمئن هستیم به بازی بر می‌گردیم.

او ادامه داد: قبلا هم گفته بودم این تیم برای ما قهرمان لیگ است، چه با جام و چه بدون جام. کسانی که از ارباب‌های خود خط می‌گیرند، باید بدانند ما به دنبال این نیستیم که بازیکن حریف توان نگذارد چون قبلا استقلالی بوده‌اند اما این توقع را داریم که حداقل شرافتمندانه بازی کنند و با خط و بازی‌هایی که ما فوتبالی‌ها بلدیم، بیست دقیقه از تایم بازی را به وقت کشی نگذرانند.

هاشمی نسب گفت: آقایان ما هم این بازی‌ها و بازی‌هایی که با رمز و رموز به بازیکنان خود انتقال می‌دهید، بلدیم. خوشبختانه بردیم.  به موقع هم شفاف صحبت می‌کنیم و من ابایی ندارم. بدون هیچ صحبتی ما را محروم  و ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌کنند. البته هزار میلیارد دیگر هم من را جریمه کنند، ابایی ندارم.  

او عنوان کرد: نه پنجاه میلیون و نه هزار میلیارد بلکه تا آن بالایی یعنی خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌افتد. این‌ها در خلوت من است. سوم یا چهارم هم شویم، این تیم برای ما قهرمان است.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سوال که نگران نیستید بابت اظهاراتتان به کمیته انضباطی فراخوانده شوید، گفت: مگر من چه گفتم و مگر افترا زدم؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موتور‌ گلزنی ستاره سابق پرسپولیس روشن شد!
  • بازگشت شکوهمندانه لیون در یک بازی جنون‌آمیز و برتری 4-3 مقابل لیل / فیلم
  • هاشمی‌نسب: با جام یا بی جام، قهرمانیم!/ ابایی برای حرف زدن ندارم حتی اگر هزار میلیارد جریمه شوم
  • هاشمی‌نسب: استقلال برای ما قهرمان است، چه با جام و چه بدون جام!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)