Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:19:15 GMT

رویدادهای مهم خبری بیست و پنجم آبان ماه در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۴۹۲۰۲

رویدادهای مهم خبری بیست و پنجم آبان ماه در مازندران

نوشهر - ایرنا - نشست خبری فرمانده سپاه کربلای مازندران، همایش تخصصی علم از منظر دین و نشست خبری سرپرست و نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران از مهم ترین رویدادهای خبری روز بیست و پنجم آبان ماه در مازندران است.

* نشست خبری سرپرست و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران، ساعت 9 و 30 دقیقه، ساری بعد از دانشگاه جامع علمی کاربردی بوعلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* نشست خبری فرمانده سپاه کربلای مازندران، ساعت 10 و 30 دقیقه، سپاه کربلای ساری.
* همایش تخصصی علم از منظر دین با حضور اساتید و چهره های شاخص حوزه دین و فلسفه ساعت 9 صبح در سالن اجتماعات عمارت شهرداری قائمشهر.
* نشست تخصصی ضیافت علم و اندیشه با حضور اساتید و چهره های شاخص حوزه دین و فلسفه، ساعت 15 عصر در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر.
* یادواره شهدای کوشکسرا بعداز نماز مغرب و عشا در مسجد جامع روستای کوشکسرای نوشهر.
* جلسه گرامیداشت آزادسازی سوسنگرد، ساعت ١٠ صبح در فرمانداری شهرستان سیمرغ.
* جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سیمرغ، ساعت ١١ در فرمانداری.
* نشست خبری فرمانده سپاه نوشهر،ساعت 11، در سپاه نوشهر.
* مراسم دسته روی و عزاداری مشترک نیروهای مسلح در نوشهر بمناسبت ایام آخر ماه صفر.
خبرگزاری جمهوری اسلامی مازندران آمادگی دارد برنامه رویدادهای خبری روزانه استان را در قالب یک بسته خبری هر روز صبح اطلاع رسانی کند.
دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33301412 – 33322913 – 33322914 – 33322934 – 33322918 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع دهند یا به شماره نمابر 33322908 ارسال کنند .
همچنین همکاران ما در دفتر نوشهر نیز با شماره تلفن 52324680 و تلفکس 52324920 و 52329520 آماده دریافت برنامه های خبری دستگاههای اجرایی ، سازمان ها ، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی شهرستان های غربی استان هستند.
کانال خبری ایرنای مازندران به آدرس ???? @IRNASARII برای دریافت مهمترین اخبار استانی، ملی و جهانی در دسترس شماست.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۴۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟

دریاچه ارواح یکی از جاذبه‌های منحصر به فرد مازندران است که به‌دلیل موقعیت خاصی که دارد از آن با عنوان یکی از اسرارآمیزترین دیدنی‌های طبیعی در شمال ایران یاد می‌شود.

به گزارش کجارو، دریاچه ارواح نوشهر یکی از زیباترین و در عین حال عجیب‌ترین جا‌های دیدنی استان مازندران است. این دریاچه که «ممرز» نیز نامیده می‌شود، در حد فاصل شهر نور تا نوشهر و در ارتفاعات جنگلی قرار دارد. اطراف دریاچه ارواح را درختان توسکا و ممرز پوشانده‌اند که شاید علت نام‌گذاری این دریاچه به نام ممرز نیز همین باشد.

درختان کمر شکسته، وجود مه و آب باتلاقی این دریاچه، فضایی وهم‌آلود در این منطقه ایجاد کرده‌اند و به همین دلیل این جاذبه طبیعی را با نام یکی از اسرارآمیزترین نقاط دیدنی در شمال ایران می‌شناسند.

گرچه از دریاچه ارواح یا ممرز با لقب‌هایی مانند ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز یاد می‌شود، این دریاچه از تماشایی‌ترین جاذبه‌های طبیعی در استان مازندران است. در زمان‌هایی که مه به بالاترین سطح خود می‌رسد، تصاویری خارق‌العاده در این دریاچه خلق می‌شوند. نام دریاچه ارواح نوشهر در فهرست آثار ملی ایران به چشم می‌خورد.

این دریاچه، در مسیر نور به نوشهر، ۴۷ کیلومتری نوشهر و در نزدیکی روستای «صلاح الدین کلا» قرار دارد.

دیگر خبرها

  • (عکس) ترسناک، وهم‌آلود و اسرارآمیز؛ دریاچه ارواح کجاست؟
  • سپاه: نباید اجازه داد مشاغل کاذب جای مشاغل اصیل را بگیرد
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • یک رکورد خاص و روحیه‌بخش در اختیار استقلال!