Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@20:45:10 GMT

یک شرکت دامپروری به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۴۵۲۳

یک شرکت دامپروری به جمع فرابورسی‌ها اضافه شد

شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی زقیام به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی(نود و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ شرکت کشت و دام قیام اصفهان(سهام عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان یکصد و شصت و هفتمین نماد معاملاتی(نود و دومین شرکت در بازار دوم) در فهرست نرخ های فرابورس ایران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ شرکت کشت و دام قیام اصفهان با نماد معاملاتی زقیام در گروه زراعت و خدمات وابسته و زیرگروه کشاورزی و خدمات دامپروری جز دامپزشکی روی تابلوی فرابورس ایران رفته است.

گفتنی است این شرکت با سرمایه 35 میلیارد تومانی در حالی با درج در فرابورس ایران به عرضه اولیه نزدیک شده است که شرکت گسترش دامپروری و فردوس پارس با 51 درصد و بنیاد مستضعفان با 49 درصد سهم در ترکیب سهامداری آن حضور دارند.

همچنین موضوع فعالیت شرکت کشت و دام قیام اصفهان انجام کلیه امور مربوط به کشاورزی، دامداری، پرورش طیور، زنبورعسل، ماهی و هرگونه حیوان دیگر به منظور استفاده از پشم، گوشت و شیر عنوان شده است.

انتهای پیام/

R32365/P1012122/S7,84/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۴۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، نخستین روز از هفته سوم معاملاتی اردیبهشت ماه جاری با رشد چشمگیر معاملات برق در بورس انرژی آغاز شد.

در این روز شاهد رشد حدوداً ٥ برابری معاملات نسبت به روز معاملاتی قبل (١٢ اردیبهشت بودیم). در این روز شرکتهای توزیع بیش از ١٦٣ میلیارد تومان برق برای تحویل در ماههای اردیبهشت و خرداد معامله کردند. ٧٥ درصد از این معاملات مربوط به برق تحویلی خرداد و ٢٥ درصد مربوط به برق تحویلی در اردیبهشت بود.

در معاملات امروز تعداد ١١٦ معامله در بازار اوراق سلف بورس انرژی مبادله شد که نسبت به روز قبل رشدی بالغ بر ٥٠ درصد داشت.

کد خبر 6097409 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • رشد۵برابری معاملات بورس انرژی در اجرای طرح اصلاح نقدینگی صنعت برق
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد