Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم گفت: با صدور دستورات قضایی و تلاش کارآگاهان اداره آگاهی استان قم عاملان گروگانگیری نوجوان قمی در سیستان و بلوچستان شناسایی و در کمتر از ۷۲ دستگیر شدند.

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به دستگیری عاملان گرونگاگیری نوجوان قمی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: از همان ابتدای وصول گزارش ربودن نوجوان قمی، به فوریت دستورات قضایی به تمامی نیرو‌های تحت الامر جهت شناسایی، دستگیری متهمین و نجات یا رهایی نوجوان صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با بسیج شدن نیرو‌ها و به منظور اقدام فوری و حصول نتیجه مطلوب با مدیریت انتشار خبر اولیه در فضای مجازی بعد از شناسایی محل نگهداری نوجوان، نیابت قضایی به استان سیستان و بلوچستان صادر و کارآگاهان با تجربه اداره آگاهی استان قم به آن استان اعزام و الحمدالله طی یک عملیات غافلگیرانه و هوشمندانه و در کمتر از ۷۲ ساعت کودک به آغوش گرم خانواده و جامعه خود بازگشت.

کاهه بیان کرد: تحقیقات در خصوص انگیزه، شناسایی و دستگیری تمامی متهمین به دلیل برخورد قانونی با آنان ادامه دارد.

وی در پایان گفت: سیاست دادستانی قم در برخورد با جرائم خشن اقدام فوری و قاطعانه است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه اجرای ماموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان افزود: ماموران در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف ۲۶ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه کامیون تانکردار، مقدار ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • دستگیری کودک ربا کمتر از ۲۴ ساعت دریکی از استان‌های همجوار/ اختلاف شخصی دلیل آدم ربایی
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • قاتل متواری و همدستانش در خرمشهر دستگیر شدند
  • عاملان رعب و وحشت در احمد گوراب رشت دستگیر شدند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد