Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@12:10:30 GMT

خط و نشان پلیس برای قلیان‌سراهای غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۶۰۴۰

خط و نشان پلیس برای قلیان‌سراهای غیرمجاز

رئیس پلیس پایتخت گفت: به غیر از قلیان سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند با قلیان سراهای غیر مجاز برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پلیس پایتخت، سردار حسین رحیمی با اشاره به زلزله تاسف بار استان کرمانشاه این مصیبت را تسلیت گفت و از تلاش‌های عقیدتی سیاسی پلیس تهران در جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تلاش‌های پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها در اجرای مستمر طرح رعد تشکر کرد و با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها موجب افتخار و عزت پلیس تهران می‌شود افزود: اولویت کاری در کلانتری‌ها انضباط و آموزش، اطلاعات محوری و اشراف به جرائم حوزه استحفاظی و عملیات محوری و کشف جرائم است و بر اثربخشی واحدهای گشتی کلانتری‌ها در محلات به جهت ارعاب مجرمان و آرامش شهروندان تاثیر دارد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن ابراز تقدیر از تلاش‌های پلیس آگاهی اظهار داشت: شهروندان به پلیس آگاهی باور دارند و این پلیس در پایتخت قادر است پیچیده ترین جرائم را کشف کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص برخورد با قلیان‌سراها اعلام کرد: به غیر از قلیان‌سراهایی که مجوز قانونی دارند و قوانین و مقررات را رعایت می‌کنند با قلیان‌سراهای غیر مجاز برخورد می‌کنیم.

رحیمی تاکید کرد: با آن دسته از قلیان سراهایی نیز که تنباکوهای اعتیاد آور عرضه می‌کنند برخورد می‌شود چرا که این تنباکوها سلامت روانی و جسمی جامعه را به مخاطره می‌اندازند و موجب شیوع بیماری می‌شوند.

وی از اجرای طرح برخورد با صنوفی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کنند خبر داد و به هماهنگی‌های بسیار خوب پلیس و دادستان تهران و سایر مقامات قضایی اشاره کرد.

رئیس پلیس پایتخت از تلاش‌های پلیس راهور در مدیریت ترافیکی شهر تهران و نیز پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشفیات اخیر تشکر کرد و در پایان تاکید داشت قطعاً این ماموریت‌ها موجب رضایتمندی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و شهروندان می‌شود.

انتهای پیام/

R34343/P1014143/S2,20,21/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ایمن‌سازی ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در معابر پایتخت/ نصب ۲۰۰ تابلوی جدید هدایت مسیر
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت