Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: ۱۱ کامیون شامل محموله‌های حاوی اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان امروز به این منطقه ارسال شد که از این تعداد ۵ کامیون به سرپل‌ذهاب و ۶ کامیون به ثلاث باباجانی می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه با پالایش و احصا نیازهای به‌روز آسیب‌دیدگان زلزله، سعی دارد با نظام‌مندی بیشتری محموله‌های حاوی اقلام مورد نیاز آنها را با اولویت نقاط بحرانی‌تر ارسال کند و با این تدبیر، امروز 11 کامیون را به منطقه ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون 74 محموله از کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده توسط شهرداری کرمانشاه به منطقه اعزام شده است گفت: همه تلاشمان بر این است که اکنون که از شرایط اضطرار روزهای اول تا حدی خارج شده‌ایم، با دقت بیشتر کمک‌ها را ارسال کنیم.

وی افزود: ناهماهنگی‌ها باعث می‌شود نتوانیم آن طور که باید بدرستی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را توزیع کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم با تشکیل گروه‌ها و تیم مشخص مستقر در کرمانشاه و 4 نقطه آسیب دیده ازگله، ثلاث، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین و اقدام به نیازسنجی و امکان‌سنجی، از هدر رفت کمکهای مردم دلسوز در بخشی، و برآورده نشدن نیاز بخشی دیگر از مناطق آسیب دیده جلوگیری کنیم تا هرآنچه را که از اعتماد و دلسوزی مردم فهیم و مهربان کرمانشاه جمع کرده‌ایم به دست آسیب دیدگان برسانیم.

قائم مقام شهردار کرمانشاه، افزود: برای اینکه اقلامی که فعلا مورد نیاز نیست هدر نرود، سوله‌ای در نظر گرفته‌ایم تا این اقلام در آنجا دپو شوند و به مرور طی روزهای آینده برحسب نیاز اعزام شود.

وی نیازهای کنونی مردم زلزله زده را با توجه به احتمال ریزش باران در چند روز آینده شامل نایلون ضخیم رولی و متری، چادر ضخیم و ضد آب، کیسه خواب، فوم ضخیم برای کف چادرها، چراغ والور یا هیتر، گاز پیک نیکی، کپسول، کبریت، فندک ، چراغ قوه، چراغ و گازهای کوچک، کلاه گرم و کفش در سایزهای مختلف، نواربهداشتی، صابون، شیرخشک، پماد کانولا و پوشک بچه برشمرد.

انتهای پیام /

R41380/P1357/S6,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرنگار مهر، زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی ازگله در استان کرمانشاه در همسایگی کشور عراق را لرزاند.

این زمین لرزه ساعت ۴:۰۵ شنبه ۸ اردیبهشت ماه در حوالی ازگله و مرز بین استان کرمانشاه و کشور عراق گزارش شده است.

این زلزله به طول جغرافیایی ۴۵.۴۴و عرض جغرافیایی ۳۵.۳۲ در ۵۶ کیلومتری ازگله و ۶۹ کیلومتری نوسود و ۷۴ کیلومتری نودشه رخ داده است.

خسارتی در رابطه با این زمین لرزه تا به این لحظه گزارش نشده است.

کد خبر 6089422

دیگر خبرها

  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • احتمال اعزام نیروهای انگلیسی به غزه
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • بازدید هیات مالزی از کمک ها به زلزله زدگان هرات