Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از وصل شدن مجدد آب شهرستان قصرشیرین که روز گذشته به علت پس لرزه های مکرر قطع شده بود، خبر داد.

علی حسن مرادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تلاش همکاران و اکیپ های مستقر در شهرستان قصرشیرین، آب این شهرستان ساعت سه بامداد امروز وصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از آن جایی که آب شرب قصرشیرین در سراب گرم سرپل ذهاب تامین می شود، وقوع چند پس لرزه که بین سه تا چهار ریشتر قدرت داشتند باعث شکستگی خطوط انتقال آب شد.
مرادی یادآوری کرد: هم اکنون آب شرب تمامی مناطق زلزله زده وصل شده و مشکلی از بابت توزیع آن در شبکه نداریم و ساکنین این مناطق از آب شرب سالم برخوردارند.
مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: اکیپ هایی از استان های همدان، مرکزی، زنجان، تهران، تبریز، اصفهان، مشهد، البرز و یزد به مناطق زلزله زده اعزام شده اند.
وی همچنین از توزیع بیش از 2 میلیون بطری آب بسته بندی در پنج روزی که از زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب می گذرد، خبر داد و گفت: مشکلی از این بابت وجود ندارد.
مرادی در پایان یادآور شد: نزدیک به 50 دستگاه تانکر سیار نیز در مناطق زلزله زده وجود دارد تا آب شرب مورد نیاز افراد را تامین کند و خوشبختانه در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود