Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- ایرنا- صبح جمعه همانند روزهای قبل مسیرهای منتهی به سرپل ذهاب شاهد ترافیک شدید خودروهای کمک رسان از نقاط مختلف کشورمان به طرف مناطق زلزله زده استان کرمانشاه است به طوری که پلیس راه مانع از ورود کامیون ها به شهرستان سرپل ذهاب می شود

به گزارش روز جمعه خبرنگار اعزامی ایرنا به مناطق زلزله زده، ترافیک خودروهای کمک رسان هم اکنون به چند کیلومتر می رسد و از گردنه پاتاق به بعد نیز تقریبا عبور خودروها قفل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پلیس راه استان کرمانشاه سه راهی :چقازرد به طرف سرپل ذهاب را مسدود کرده و محموله های کمکی را به علت اشباع منطقه به طرف شهرستان گیلانغرب هدایت می کند.
حجم زیادی از کمک های دولتی و مردمی از نقاط مختلف کشور از روز دوشنبه و پس از زلزله یکشنبه شب روانه استان کرمانشاه و شهرستان های سرپل ذهاب، دالاهو و ثلاث باباجانی شده به طوریکه بسیاری از این مناطق اکنون به دپوی محصولات غذایی، چادر، پتو و سایر اقلام تبدیل شده است.
زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه مرز ایران و عراق نزدیکی شهر ازگله در استان کرمانشاه گزارش شده که زیان ها و خسارت های مالی و جانی زیادی به بار آورده است.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
دراین حادثه 436 نفر جان خود را از دست داده و 9 هزار 397 نفر مصدوم شدند.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس

طرفداران نیوکاسل از این به بعد با کنجکاوی بیشتری به چهره راننده کامیون هایی که در جاده می بینند، نگاه خواهند کرد.

طرفداری | مت ریچی، هافبک نیوکاسل، به تازگی امتحان گواهینامه رانندگی سطح C (پایه یک) را با موفقیت پشت سر گذاشته است، به این معنی که او می‌تواند به طور حرفه‌ای یک راننده کامیون شود. 

ریچی ۳۴ ساله به احتمال زیاد به پایان دوران حرفه‌ای فوتبال خود در سطح بالا نزدیک می‌شود و در چند فصل گذشته تنها به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرده است. قرارداد او در ماه ژوئن تمام می‌شود. اما این موضوع نگران کننده‌ای برای او نیست، زیرا او اکنون صلاحیت رانندگی با کامیون‌های حمل زباله، کامیون‌های کمپرسی و سایر وسایل نقلیه سنگین را دارد.

یکی از هواداران به شوخی در این مورد نوشت:

وقتی به او گفتند اتوبوس پارک کنید، او بیش از حد آن حرف را جدی گرفت و معنای واقعی آن را تفسیر کرد! 

مت ریچی با گواهینامه کامیونش! 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • ببینید | اولین تصاویر از وقوع زلزله شدید در ژاپن
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز