Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام امیر رشت بری در خطبه های امروز نماز جمعه خلخال با اشاره به سفر آتی استاندار اردبیل به این شهرستان افزود: انتخاب خلخال و منطقه جنوب استان اردبیل به عنوان نخستین سفرهای کاری استاندار جدید می تواند نوید بخش حل مشکلات گذشته منطقه و ایجاد امید برای مردم منطقه در جبران بخشی از بی توجهی های گذشته به این منطقه محروم استان اردبیل باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از استاندار جدید اردبیل در توجه به این شهرستان گفت:توجه به طرح های راه سازی منطقه از جمله راه در دست احداث خلخال به منجیل از جمله خواسته های به حق مردم خلخال از استاندار جدید در سفر روز شنبه به این شهرستان است.
وی با بیان اینکه راه خلخال ،طارم و منجیل بهترین گزینه مناسب برای دسترسی مردم خلخال و استان اردبیل به استان گیلان و مرکز کشور است اظهار کرد :این راه فاقد هرگونه گردنه برف گیر بوده و با توجه به کاهش مسافت بین استان اردبیل تا تهران تکمیل این راه می تواند کمک بزرگی به کاهش هزینه های سفر به مرکز کشور کند.
خطیب جمعه خلخال گفت: با وضعیت اعتباری موجود 40 سال زمان برای تکمیل و بهره برداری از این طرح نیاز خواهد بود که انتظار می رود استاندار اردبیل در سفر فردای خود به این شهرستان بازدید از این راه و بررسی راهکارهای افزایش اعتبارات را در دستورکار خود قرار
دهد.
امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یک فرهنگ تمام عیار مردمی است وهرجا که لازم بوده بسیج در آنجا حاضر و به رفع مشکلات جامعه در عرصه های مختلف نظامی ،اجتماعی و اقتصادی اقدام کرده است.
وی گفت:تا زمانی که تفکر بسیجی در کشورمان حاکم است بطور یقین دشمن جرات تهدید ایران اسلامی را هرگز پیدا نخواهد کرد.
خلخال در فاصله 115 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7119/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود