Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار بسیج به نقل از روابط عمومی ایکوپرس، این کمک ها از سوی شرکت ایران خودرو و شرکت های تابعه این گروه صنعتی از تهران و سایر استان ها و شهرهای مختلف کشور به ایران خودرو کرمانشاه ارسال و از آنجا بین مناطق زلزله زده توزیع شد.به گزارش ایکوپرس، این کمک ها از سوی شرکت ایران خودرو و شرکت های تابعه این گروه صنعتی از تهران و سایر استان ها و شهرهای مختلف کشور به ایران خودرو کرمانشاه ارسال و از آنجا بین مناطق زلزله زده توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاروان کمک های گروه صنعتی ایران خودرو در چندین تريلر، کامیون و کامیونت شامل اقلام اصلی مورد نیاز هموطنان در شهرها و روستاهای آسیب دیده از زلزله تهیه شده است.
این کمک ها با هماهنگی ستاد مدیریت بحران کشور، استانداری کرمانشاه، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های دخیل در امر امدادرسانی، توسط تعدادی از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در شهرها و روستاهای زلزله زده توزیع خواهد شد.
همچنین نیروهای امدادی و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که ساعاتی پس از وقوع زلزله، برای خدمت‌رسانی به غرب کشور اعزام شده اند نیز همچنان در منطقه حاضر و در حال امدادرسانی هستند.
این نیروهای امدادی که از تهران، همدان و اهواز به مناطق غربی کشور اعزام شده‌اند، تا پایان زمان نیاز و اضطرار در منطقه‌ مستقر خواهند بود.
گفتنی است با توجه به وضعیت خاص منطقه و نقل و انتقالات متعدد بین شهرها با خودروهای شخصی و صدمه دیدن بسیاری از خودروها، ناوگان امدادی ایران خودرو، شامل 15 خودرو امداد، دو کانکس، خودروهای مجهز به دکل و کوییک سرویس تاکنون روزانه به 40 خودرو خدمات ارائه کرده‌اند.
همچنین این شرکت با در اختیار داشتن خودروهای سنگین و برخی تجهیزات در کنار سایر سازمان‌های امدادی از جمله هلال احمر و آتش‌نشانی در امر آواربرداری نیز اقداماتی صورت داده است. 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ایسنا/کرمان در آیین اختتامیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ٢٠٢٤) پس از پنج روز فعالیت، ۱۲ اردیبهشت ماه به کار خود پایان داد.

در آیین اختتامیه این نمایشگاه از غرفه استان کرمان که جزء پنج غرفه برتر کشور شناخته شد، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در این آیین لوح تقدیری به امضای معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور دریافت کرد.

 ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • انعقاد ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری در غرفه فارس در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دستاورد ۵میلیارد یورویی اکسپو ایران
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • غرفه استان کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد