Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) همزمان با سالروز رحلت جانگداز حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در صحن آستان مقدس امامزادگان جعفر و محمد(ع) شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، مردم دیندار این خطه پیش از ظهر بیست و هشتمین روز از صفرالمعظم، هم دل و هم نوا با دیگر هموطنان و مسلمانان جهان در اجتماعی باشکوه و معنوی ندای لبیک یا رسول الله(ص) سردادند و با نوای ذاکران مصیبت عظمای آل الله، در غم رحلت جانسوز پیامبر مهر و رحمت از دیده اشک ماتم ریختند و عاشقانه بر سر و سینه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکاس: جواد رمضانیان

اجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغان به روایت تصاویراجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغاناجتماع بزرگ لبیک یا رسول الله(ص) در دامغان R41366/P1486/S6,64/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا

دریافت 13 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد که سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در مواجهه با شعارهای مردم در حمایت از فراجا اشک ریخت.

کد خبر 6088728 مهدی بخشی سورکی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از طرح نور فراجا
  • (تصاویر) اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع مردم قم در حمایت از طرح حجاب و عفاف
  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • (ویدئو) لبیک مردم اردن به درخواست ابوعبیده
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • برگزاری اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی