Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سایت «یاهو اسپورت» احتمال موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش وبسایت نود ، سایت «یاهو اسپورت» استرالیا در گزارشی به بررسی اجمالی 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2018 پرداخته و آنها را بر اساس کیفیت تیمی و شانس موفقیت در روسیه رده‌بندی کرده است که ایران در رده بیست‌وچهارم این پاور رنکینگ قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پاور رنکینگ یا همان رده‌بندی قدرت، تیم‌های برزیل، آلمان، اسپانیا، فرانسه، بلژیک، آرژانتین، انگلیس، پرتغال، اروگوئه، کلمبیا، مکزیک، کرواسی، لهستان، سوئیس، پرو، صربستان، نیجریه، سوئد، سنگال، دانمارک، روسیه، ایسلند، ژاپن، ایران، مصر، مراکش، کاستاریکا، کره جنوبی، استرالیا، تونس، پاناما و عربستان به ترتیب در رده‌های اول تا سی‌ودوم هستند.

«یاهو اسپورت» در این باره نوشت: ایران بهترین تیم آسیایی در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بود. در حقیقت آنها تا آخرین بازی خود در مرحله انتخابی که صعودشان به جام جهانی روسیه پیش از آن قطعی شده بود، گلی دریافت نکرده بودند. آنها به طور میانگین در هر بازی یک گل به ثمر رساندند و این پرسش مطرح می‌شود که آیا تیم ملی می‌توانند مقابل قدرت‌های اروپایی و آمریکای جنوبی ایستادگی کند یا خیر! ایران البته در جام جهانی 2014 آمار خوبی از خود بر جای گذاشت و در مرحله گروهی نیجریه را بدون گل متوقف کرد و در بازی دوم خود تنها در لحظات پایانی بود که دروازه‌اش توسط آرژانتین باز شد و تن به شکست یک بر صفر داد. آنها می‌توانستند در بازی آخر خود با یک پیروزی یک بر صفر هم راهی دور بعد شوند، اما در نهایت 3 بر یک مغلوب بوسنی و هرزگوین شدند.

همچنین سایت «اسپورتس بلاگ» از تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های ایسلند، کلمبیا، صربستان و دانمارک به عنوان 5 تیمی نام برد که کسی از آنها را به چشم تیم‌های مدعی و بخت اول پیروزی در بازی‌های خود نمی‌بیند، اما انتظار می‌رود عملکردی عالی در جام جهانی 2018 روسیه داشته باشند و شگفتی‌ساز شوند، یاد کرد.

این سایت در این باره نوشت: ایران احتمالاً بهترین تیم آسیایی حال حاضر در جام جهانی 2018 است. تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی عملکرد درخشانی داشت و با زدن 26 گل و دریافت تنها 3 گل، اکنون آماده رویارویی با تیم‌های قدرتمندتر است. کارلوس کی‌روش تیمش را در مرحله انتخابی بدون شکست نگه داشت، پس چرا نتواند این روند شکست‌ناپذیری را هم در جام جهانی، حداقل در مرحله گروهی حفظ کند؟!

 

1004

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان

سفیر روسیه در کابل از ارسال یک محموله بزرگ کمک های بشری دیگر به افغانستان، این بار به شمال کشور خبر داده است.

دمیتری ژیرنوف، سفیر روسیه در کابل در مورد ارسال این محموله به خبرنگاران، با بیان این که، روسیه همیشه به مردم افغانستان کمک کرده است گفت: یک محمولۀ بزرگ کمک های بشری، متشکل از ۵۳۶ تن آرد ویتامین دار به شمال افغانستان منتقل می شود.

وی افزود: انتقال این کمک در چهارچوب تحقق سهم اصلی روسیه در بنیاد برنامه جهانی غذا (WFP) طی سال های ۲۰۲۳-۲۰۲۴ میلادی صورت می گیرد.

پیش از این نیز روسیه کمک‌های متداوم نقدی و غذایی به افغانستان کرده است.

 در ماه مارچ برنامه جهانی غذا از کمک یک میلیون دلاری روسیه به این برنامه در افغانستان خبر داده بود.

 این کشور در ماه جنوری نیز از ارسال 23 تن کمک بشردوستانه به افغانستان خبر داده بود.

روسیه به جامعه جهانی و سازمان ملل تأکید کرده که نباید کمک های بشردوستانه به افغانستان سیاسی شود و با آن، سیاسی برخورد گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ارسال کمک های بشری روسیه به افغانستان
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود