Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز_ایرنا_ رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: در یک سانحه رانندگی که روز جمعه در محور اهواز- آبادان رخ داد سه نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

سرهنگ رضا دولتشاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوالی ساعت 13 یک دستگاه خودروی تیبا در مسیر اهواز به سمت آبادان با گاردریل وسط جاده تصادف کرده و واژگون شد.
وی افزود: این خودرو پس از واژگونی دچار آتش سوزی شده که در نتیجه سه نفر شامل راننده، سرنشین زن و یک کودک فوت کردند و سه سرنشین دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ دولتشاه با اعلام این خبر که جاده توسط نیروهای پلیس راهور درحال پاکسازی و شست و شو است تصریح کرد: هنوز علت دقیق این حادثه مشخص نشده است.
وی افزود: یکی از معضلات استان در تصادفات جاده ای عدم وجود یک متولی مشخص در بحث انتقال اجساد است.
وی گفت: متولی حمل اجساد در تصادفات شهری شهرداری است اما تاکنون مسئولیت حمل اجساد در تصادفات بیرون شهر مشخص نشده که همین مساله معضلات بسیاری را ایجاد کرده است.
توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، خواب آلودگی و نامناسب بودن جاده ها از عوامل اصلی تصادف های جاده ای در خوزستان است.
جاده اهواز - آبادان به طول 100 کیلومتر به صورت اتوبان و هر لاین آن دو خط عبور دارد.
6064
خبرنگار: ندا رضا پور** انتشار دهنده: محسن بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان گفت: در پی تصادف یک دستگاه تریلی و پراید در جاده حمیدیه، شش نفر مصدوم شدند.

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۰ امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در جاده حمیدیه به سوسنگرد روبه‌روی پیچ سید جابر شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اطلاع اورژانس به سرعت تیم‌های عملیاتی به محل اعزام و مصدومان از جمله دو مرد ۳۳ و ۴۸ ساله و چهار زن ۸، ۳۷، ۳۷ و ۵۶ ساله پس از امدادرسانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی خوزستان ادامه داد: همچنین صبح امروز حمله قلبی یک زن ۶۰ ساله در گتوند به اورژانس اطلاع داده شد که با استفاده از هلیکوپتر اورژانس بیمار به سرعت جهت درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

کد خبر 748460

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است