Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا جمع کثیری از شیفتگان نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) از رو به روی مقر سپاه ناحیه آستارا تا مسجد جامع این شهرستان با پای پیاده به سینه زنی و عزاداری خیابانی پرداختند.
مردان و زنان شرکت کننده در این آئین که در بین انان تعدادی از اتباع جمهوری آذربایجان نیز حضور داشتند با پوشیدن لباس های سیاه، علاقه و احترام خود را به پیامبر خدا (ص) و اهل بیت نشان دادند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره تبلیغات اسلامی آستارا در خصوص این آئین گفت: سنت نبی مکرم اسلام (ص) را باید در زندگی خودمان جاری کنیم تا به سعادت نهایی دست یابیم.
حجت الاسلام ابراهیم حاتمی افزود: روز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) از بزرگترین مصیبت های جهان است و یکی از بزرگترین دلایل برتری پیامبر اکرم (ص) نسبت به سایر پیامبران، رهاورد آسمانی آن حضرت یعنی قرآن کریم است.
وی با بیان اینکه در وصف ویژگی های حضرت محمد مصطفی (ص) زبان و قلم قاصر است، افزود: مهربانی و نرم خویی با مردم، پرهیز از خشونت، عفو و گذشت، گشاده رویی و قاطعیت در انجام امور مسلمانان از ویژگی های بارز اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) بود.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده: بابایی
7105 / 7124 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران