Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وکیل دادگستری در یادداشتی با عنوان «اتحاد صنفی، از دفاع از حق و حفظ نهاد وکالت تا یاری هموطن» اقدامات کانون‌های وکلا در حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، متن یادداشت محمد شیوایی به شرح زیر است:

ایران عزیز بار دیگر به سوگ نشست، ضمن عرض تسلیت به ایران و ایرانی و مردم غیور خطه کرمانشاه باید اذعان داشت واقعه زلزله اخیر دل همگان را به درد آورد و در این آزمون الهی هموطنان عزیز مجددا غیرت ملی را به نمایش گذاشتند و با همدلی و هم صدایی، دست در دست یکدیگر دوشادوش امدادهای دولتی و چه بسا با پیشی گرفتن از تمام امدادها، دور و نزدیک به یاری هم میهنان عزیز زلزله زده شتافتند که این حرکت خودجوش جای تامل و توجه بسیار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در بین تمام مجاهدت ها که هیچ عنصری جز ارکان مهم شرافت و حس انسان دوستی اعم از جناح و قومیت و نژاد، دخالت و تاثیری نداشت و تمام اقشار از هر طبقه و از جای جای ایران عزیز قدم در راه گذاشتند، کانون های وکلای دادگستری به عنوان نهاد مدنی که همیشه در امور احقاق حق و هر واقعه اجتماعی و هر موضوعی که مرتبط با مردم بوده همواره حضور داشته و دارند، جامعه وکالت به طور یکپارچه و متحد مانند همیشه از اولین ساعات وقوع حادثه توفیق داشته که با جدیت به یاری بشتابند و در ادامه راه با محوریت کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه که این کانون معظم و اعضای معزز زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند و تمشیت اتحادیه سراسری کانون های وکلای داگستری سراسر ایران، تمامی کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور منسجم و مجدانه با جمع آوری کمک های نقدی وغیر نقدی وکلای دادگستری و همچنین اختصاص بودجه از سوی هر یک از کانونهای وکلا همدل با تمام مردم وارد میدان شده‌اند و باری دیگر مفتخرانه نسبت به خدمت و یاری خطه آسیب دیده و مردمان عزیزش جهاد کردند.

کانون های وکلای دادگستری و جامعه وکالت با تکیه بر شرافت به وثیقه گذارده و تقید اخلاقی و میهن ستایی خود برای دفاع از حق، همواره با خدمات مستمر در زمینه حقوق بشر و حقوق شهروندی از طریق معاضدت و وکالت های تسخیری و این بار با جهد و تلاش بی شائبه برای خدمت به هموطنان مهربان و غیور ثابت کرده اند که اتحاد همیشگی شان برای دفاع از نهاد وکالت و حفظ استقلال آن در درجه اول برای دفاع از حق و اجرای عدالت و تلاش در جهت امور مدنی است.

مطابق برنامه ریزی و مذاکرات مدیران کانون های وکلای سراسر ایران در نظر است که در ادامه راه و برای بازسازی منطقه زلزله زده نیز کانون های وکلا مشارکت و یاری داشته باشند. امید است با همت جمعی مردم ایران شریف و توسعه حمایت های دولت هرچه سریع تر وضعیت منطقه زلزله زده کرمانشاه ترمیم یابد و بازماندگان این واقعه دلخراش به زودی شرایط مناسب متعارف را بدست اورند، از درگاه حضرت حق، صبر و شکیبایی بازماندگان و شادی روح تمام جان باختگان را مسئلت داریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث

هفته سی و ششم لیگ برتر با بازی آرسنال در لانچ‌تایم آغاز می‌شود. 

طرفداری | میکل آرتتا میزبان هموطنش، آندونی ایرائولا خواهد بود.

آرسنال و بورنموث در ساعت 15:00 فردا در ورزشگاه امارات به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار بر عهده دیوید کوت خواهد بود. توپچی‌ها پس از دو پیروزی بزرگ مقابل چلسی و تاتنهام به دنبال ادامه رقابت در کورس قهرمانی هستند. تیم تحسین‌برانگیز نیز با هدایت آندونی ایرائولا از هفته‌ها پیش حضورش در فصل آینده را قطعی کرده و در تکاپوی دستیابی به جایگاهی مناسب است. تیم مرد اسپانیایی با 48 امتیاز در رتبه دهم جدول ایستاده است. ایرائولا و آرتتا 30 سال پیش در فوتبال پایه اسپانیا با یک‌دیگر هم‌تیمی بودند و لحظات درخشانی را در کشورهای مختلف گذراندند. آن‌ها امسال پس از 1200 بازی رسمی به عنوان بازیکن و بیش از 400 بازی در دنیای مربیگری، فصل جاری برای اولین بار مقابل هم قرار گفتند که آرسنال به برتری 4-0 دست یافت. 

هواسکورد ضمن پیش‌بینی نتیجه 2-0 به نفع آرسنال، ترکیب اولیه دو تیم را به شرح زیر ارزیابی می‌کند:

آرسنال (3-3-4): رایا | وایت، سالیبا، گابریل، تومیاسو | اودگارد، پارتی، رایس | ساکا، هاورتس، تروسار  بورنموث (1-3-2-4): تراورس | اسمیت، زابارنی، سنسی، کلی| کریستی، کوک | کلایورت، اسکات، واتارا | سولانکه میکل آرتتا و آندونی ایرائولا در گذر زمان 

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خداوندا، ایران را تجزیه و با آتش سوزی، سیل و زلزله نابود کن!
  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • مرحله دوم آزمون وکلای دادگستری برگزار شد
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند
  • در دفاع از امنیت ملی اتحاد را به رقابت رسانه‌ای ترجیح می‌دهیم
  • روزنامه سازندگی: مهدی نصیری توهم اتحاد نامقدس دارد
  • خود را مکلف به دفاع از حقوق عامه کسانی می‌دانیم که زبان شکایت ندارند
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری