Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ هزار واحد مسکن در زلزله کرمانشاه تخریب شده که برنامه ریزی ها برای مرمت پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر در دستور کار است.به گزارش بلاغ،صدا و سیما، ۱۵ هزار واحد مسکن در زلزله کرمانشاه تخریب شده که برنامه ریزی ها برای مرمت پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر در دستور کار است.

به گزارش صدا و سیما، وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکن در زلزله کرمانشاه تخریب شده و برنامه ریزی ها برای مرمت پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر راه و معاونانشان هم به این مناطق سفر کردند و جلساتی در همین رابطه برگزار خواهد شد. براین اساس در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکن در این زلزله تخریب شده و ۱۵ هزار نیز باید بازسازی و تعمیر شود.

براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی شهرستان سرپل ذهاب دو پروژه ۵۷۶ و ۲۰۰ واحدی مسکن مهر دارد که پروژه ۲۰۰ واحدی حداقل آسیب را دیده ولی اسکلت پروژه ۵۷۶ واحدی سالم است اما قابل استفاده نیست و عمده هموطنان بیرون از خانه ها به سر می برند و باید به فکر ساکنان این ۵۷۶ واحد باشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان