Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز اقلام جمع آوری شده از قبیل پتو ، چادر و اقلام خوراکی و مورد مصرف روزانه و عمومی مردم آسیب دیده و بی سرپناه زلزله زده غرب کشورو استان کرمانشاه از طریق هلال احمر گرمسار ارسال شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین محمد گلینی رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار بابیان این مطلب افزود:در این مرحله از ارسال کمک های مردمی از شهرستان گرمسار بیش از 2 هزار تخته پتو و وسایل گرمایشی و البسه پوشاک به مناطق زلزله زده کرماشناه از طریق هلال احمر گرمسار ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر گرمسار در ادامه گفت: در این محموله کمک های مردمی گرمساری ها و ایوان کی ها بیش از 50 بسته لباس های نوع بسته بندی شده ،و 50 بسته 100 تایی لوازم بهداشتی و بیش از 5 هزار بطری آب معدنی با نظارت بهداشتی به استان کرمانشاه اعزام شدند .
گلینی اظهارداشت: قرا است طبق برنامه ر یزی انجام شده تا روزهای آینده 10 نفر از امدادگران واکنش سریع به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه از گرمسار اعزام شوند .
وی در ادامه از استقرار8 مرکز جمع آوری کمک های مردمی در شهر گرمسارو یک مرکز در شهر ایوان کی طی روزهای آینده برای کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • آماده باش هلال احمر برای بارندگی شدید و سیل و در ۲۴ استان تا آخر هفته
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر