Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ثلاث باباجانی با اشاره به روند کند امدادرسانی به زلزله زدگان گفت: همچنان کمبود وسایل گرمایشی در این شهرستان و روستاهای آن وجود دارد و حدود 13 هزار خانوار آواره هستند.

علی اکبر اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با اعلام این مطلب اظهار داشت: با گذشت 4 روز از حادثه زلزله در استان کرمانشاه و شهرستان ثلاث باباجانی، هنوز کمبود وسایل گرمایشی در این شهرستان و روستاهای اطراف وجو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اکبری افزود: هوا در این مناطق بسیار سرد است و مردم دچار مشکل شده‌اند. 13 هزار نفر زلزله زده داریم و تاکنون تنها 5 هزار چادر بین مردم توزیع شده و نیاز است تا هرچه سریع تر وسایل گرمایشی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه قول داده است که امروز تمامی زلزله زدگان استان کرمانشاه امدادرسانی شوند و هیچ فردی بدون چادر و وسایل گرمایشی نماند و امیدواریم تا آخر وقت امروز به مناطق ما نیز امدادرسانی کامل صورت بگیرد.

بر اثر زلزله‌ای با قدرت 7.3 دهم ریشتر شامگاه یکشنبه در غرب کشور به مرکزیت بخش ازگله کرمانشاه، شهرستان ثلاث باباجانی نیز دچار خسارت‌های مالی و جانی سنگینی شد. در این حادثه دلخراش 15 نفر کشته و 56 نفر زخمی شدند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،رئیس سازمان مدیریت بحران کشور  گفت : مسؤلان دولت گذشته بدون توجه به وضعیت این بناها، با برگزاری یک جشن رسانه ای، اعلام کردند که بازسازی خرابی‌های زلزله تمام شده است.

محمد حسن نامی دیروز در سفری دو روزه با هدف بازدید از برخی حوزه‌های مدیریت بحران و ساختمان‌های آسیب دیده از زلزله ۱۳۹۶ به استان کرمانشاه سفر کرده است.

برنامه سفر معاون وزیر با حضور در شهرستان سرپل ذهاب با دیدار با خانواده شهدا و بازدید از ساختمان‌های زلزله زده و آسیب دیده شهرستان آغاز شد.

بازدید از آبشوران، قره سو، سالن‌های چند منظوره شهر کرمانشاه، بافت فرسوده کرمانشاه و... از دیگر برنامه‌های معاون وزیر است.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها