Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدحسين نيكوكاران، مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي يزد اقدامات حوزه غذا و دارو و اورژانس استان را در راستاي كمك و همدلي با زلزله زدگان غرب كشور تشريح كرد.
نيكوكاران گفت: تاكنون تعداد ٢٠٠ كارتن ٢٤ عددي نوشيدني ميوه اي، يك خاور نان خشك يزدي، يك كاميون نان خشك، يك كاميون برنج، ١٠٠ بسته حلوا ارده، ٥٠٠ عدد پوشك، هزار و ٣٥٠ قوطي شيرخشك، هزار عدد پمادكالاندولا، يك دستگاه نيسان حاوي بيسكويت و كلوچه، ٧٠ كارتن بيسكويت، هزار و ١٠٠ تخته پتو و روفرشي، ٤٠٠ عدد كنسرو، ٣٠٠ كارتن پنج كيلويي قند و مبلغ ١٠ ميليون ريال پول نقد توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی يزد، داروخانه ها و صنایع غذایی استان به مناطق زلزله زده ي غرب كشور ارسال شده که از طریق معاونت غذا و داروي دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یا هلال احمر یزد توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنين با اشاره به عملكرد دانشگاه علوم پزشكي استان يزد در امدادرساني مناطق آسيب ديده غرب كشور گفت: فعال كردن ICS مركز در دقايق اوليه صبح توسط واحد EOC و ابلاغ دستور رياست دانشگاه در خصوص استفاده صد در صد ي از پتانسيل دانشگاه در تمام حوزه ها در كمك به مناطق آسيب ديده، اعزام  چهار دستگاه آمبولانس و يك دستگاه اتولانس به همراه تكنسين فوريتهاي پزشكي و تجهيزات امدادي از جمله این اقدامات است.
نیکوکاران افزود: اعلام آمادگي پذيرش جهت اعزام متخصص جراح،ارتوپد و طب اورژانس به EOC وزارت، اعلام آمادگي پذيرش بيش از 250 مصدوم توسط بيمارستانهاي استان و اعلام به EOC وزارت بهداشت، تماس تلفني با سازمان هاي همكار از جمله هلال احمر ،لينك و تبادل اطلاعاتي، فراخوان نيروي داوطلب درماني جهت اعزام و اعلام آماده باش و سازماندهي، اعلام آمادگي پايگاه اورژانس هوايي جهت انجام ماموريت هاي محوله از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشكي استان يزد در امدادرساني مناطق آسيب ديده غرب كشور است.
وی اعلام آمادگي معاونت بهداشتي در خصوص اعزام كارشناسان بهداشت محيط، مبارزه با بيماريها ،سلامت روان و بلايا، اعلام آمادگي معاونت غذا و دارو در خصوص تامين و انتقال دارو هاي مورد نياز، اعلام آمادگي معاونت توسعه در خصوص تامين خودرو هاي پشتيباني و نيرو هاي مورد نياز، اعلام آمادگي معاونت آموزشي و دانشجويي جهت اعزام دانشجويان حوزه امداد و نجات واحد EOCمركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان يزد را از دیگر اقدامات برشمرد.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی یزد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴