Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به زلزله غرب کشور گفت: بهترین خلق خدا آنهایی هستند که به بندگان خدا کمک می‌کنند و خوشحالی را در یک خانواده گرفتار به وجود می‌آورند.

سید یوسف طباطبایی نژاد، با ابراز تسلیت به خاطر شهادت حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) و همچنین همدردی با زلزله زدگان غرب کشور اظهار کرد: پیش آمدهای اینچنینی مثل زلزله برای ما زندگان رخ می دهد، اما بهترین خلق خدا آنهایی هستند که به بندگان خدا کمک می کنند و خوشحالی را در یک خانواده به وجود می آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید از همه مردم کشور تشکر کرد چراکه همه آمدند و کمک کردند، اما باید بدانیم امروز زلزله زدگان بیش از هر چیز به پلاستیک نیاز دارند تا از بارندگی ها در امان باشند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برخی کنایه ها به مسکن های مهر تازه ساخته شده گفت: نباید فراموش کنید که قدرت زلزله 7 و سه دهم ریشتر بوده است و زلزله سنگینی به حساب می آید امروز باید همه کمک کنیم تا خانه هایی محکم تر و ضد زلزله در کشور ساخته شود.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 حجت‌الاسلام دهقان امام جمعه شهر بلوک جیرفت روز گذشته در سانحه تصادف جان باخت. لحظات این تصادف که با خروج یک خودرو از فرعی به اتوبان و وقوع برخورد شدید رخ داد را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • ماجرای اعطای وام به مدیران شهرداری چه بود؟
  • (عکس) کنایه تند بازیگر تلویزیون به میثاقی با اسم بردن از عادل فردوسی‌پور
  • کنایه آقای گل استقلالی به گزارشگر بازی با ذوب آهن؛ انتظار خوشحالی نداشتی؟
  • زاکانی: شهرداری تهران برای مدیرانش خانه سازمانی ندارد/ به جای زمین، وام دادیم
  • ماجرای تخصیص وام به مدیران شهرداری تهران برای مسکن
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی