Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - امام‌ جمعه اصفهان گفت: سازمان ملل با بهانه های خنده آور مدعی رعایت نکردن حقوق بشر توسط ایران است در حالیکه مدت‌هاست در برابر جنایات های آشکار عربستان و امریکا سکوت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تسلیت به خاطر فوت جمعی از هم‌وطنانمان در زلزله اخیر کرمانشاه اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) بهترین مخلوقات را افرادی توصیف کردند که به خلق خدا کمک کرده و آنها را شاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس این نوع پیشامدها مانند زلزله امتحانی برای دیگر انسان‌هاست که چگونه به یاری انسان‌های آسیب دیده در این حوادث از نظر مادی و معنوی برمی خیزند.

امام‌ جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم خوب و هم‌نوع دوست کشورمان در سرتاسر ایران کمک های خود را به شهرهای زلزله زده ارسال و در کاهش غم آنها تمام همت خود را به کار بستند که جای بسی تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه زلزله زدگان نباید غم و رنجی علاوه بر اندوه دوری از عزیزانشان را داشته باشند، تاکید کرد: بر این اساس زلزله زدگان با توجه به سردی هوا و امکان بارش باران نیازمند چادرهای برزنتی و پلاستیک برای چادرهای دیگر هستند ضمن اینکه باید منازل آنها زودتر بازسازی شود.

هر گام زائران اربعین دنیای کفر به لرزه می افکند

آیت‌الله طباطبایی نژاد در ادامه به پیاده‌روی عظیم اربعین اشاره و بیان داشت: هر گام از پیاده روی زائران اربعین برای کافران گران است و دنیای آنها را به لرزه می افکند.

وی اضافه کرد: عشق به امام حسین و اهل بیت (ع) روز به روز در دل‌های جهانیان قوی تری می‌شود و باید با تمسک به این محبت از ایجاد شکاف میان مسلمانان پیشگیری کنیم.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: تلویزیون‌های عربی مانند العربیه مدام در حال تبلیغ بر ضد ایران هستند و این در حالی است که اگر مسلمان هستند باید به یاد بیاورند که پیامبر مهربانی‌ها (ص) فرمود که در دین اسلام تفاوتی میان عرب و عجم نیست و تنها معیار سنجش تقوای الهی است.

وی اضافه کرد: از سویی باید از آنها پرسید یمنی و سوری که از اقوام عرب هستند پس چرا کمر همت بر نابودی آنها بستید، توطئه بر علیه حزب‌الله لبنان و محاصره یمن و غیره اقدام بر علیه هم نژادهای خودتان است.

اگر کمک ایران نبود داعش عراق و سوریه را بلعیده بود

آیت‌الله‌ طباطبایی‌نژاد با تاکید بر آیه‌ای از قرآن کریم با این مضمون که هر کسی دست دوستی و همکاری به یهود و نثارا دهد، مسلمان نیست، به فعالیت‌های ایران بر علیه داعش اشاره و اظهار دشت: اگر کمک ایران نبود داعش عراق و سوریه را بلعیده بود.

وی با اشاره به سکوت سازمان ملل در برابر جنایاتی که بر علیه یمن و دیگر کشورهای مسلمان انجام می‌شود، ابراز داشت: سازمان ملل باید جلوی ظلم را بگیرد و این در حالی است که در ارتباط با جنایات مذکور تنها چند کلام صحبت کرده است که یک طوطی بهتر می توانست در این باره سخن بگوید.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: سازمان ملل با بهانه های خنده آور مدعی رعایت نکردن حقوق بشر توسط ایران است در حالیکه مدت‌هاست در برابر جنایات های آشکار عربستان و امریکا سکوت اختیار کرده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • اردوغان: در برابر نابودی فلسطینی‌ها سکوت نخواهیم کرد
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد
  • اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد