Web Analytics Made Easy - Statcounter

از مراسم پر شور پیاده روی 28 صفر نطنز تا آیین عزاداری چخچاخی در جرقویه علیا را در بسته خبری شهرستان های امروز بخوانید.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، مر کز اصفهان ؛

مراسم پیاده روی 28 صفر ، سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با حضور پر شور و گسترده عاشقان و شیفتگان آن حضرت از مسجد حجت سرابان شهر نطنز تا آستان مقدس امامزاده شاه سلطان حسین (ع) عموی گرامی آقا امام زمان(عج ) به طول 15 کیلومتر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

-------------------------------------------

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان از تاسیس یک بیمارستان مجهز در منطقه سر پل ذهاب به همت مردم و مسئولان کاشانی خبر داد.

آیت‌الله عبدالنبی نمازی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان، با تسلیت حادثه تلخ زلزله مناطق غربی کشور گفت: مقرر شد بیمارستانی مجهز در سرپل ذهاب به همت مردم و مسئولان کاشان احداث شود.

 

----------------------------------------------

سید محسن سجاد فرماندارلنجان در جلسه کارگروه اشتغال لنجان از افزایش 4 برابری اعتبارات اختصاصی به حوزه اشتغال لنجان در سال جاری خبر داد و گفت: در سال 96 سهم تسهیلات مشاغل خانگی لنجان 18 میلیارد ریال است که این اعتبارات بیش از ۴۰ عنوان مشاغل خانگی را در برمی گیرد.

 

 

---------------------------------------------------------

 گرگ درنده با حمله به یک دامداری در بادرود نطنز، ۱۱ راس گوسفند را از پای درآورد.

 

 

 

 

-----------------------------------------------------------

آیین عزاداری چخچاخی با قدمت بیش از 300 سال هنوز در روستای رامشه جرقویه علیا برگزار می شود.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه جرقویه علیا گفت: این آیین به صورت خاص دهه پایانی صفر در منطقه جرقویه علیا فقط در روستای رامشه برگزار می شود .

حجت الاسلام علی منصوری افزود: در این آیین عزاداران ساعتی بعد از نماز مغرب و عشاء در محل حسینیه روستا جمع می شوند و عزادارن قطعه های چوب را همراه با مرثیه های سوزناک مداحان به هم می زنند و عزاداری می کنند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • امروز چهلم بهار است؛ جشنی که از یاد رفته!
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آئینی سنتی که همه ساله با اجرای آن باران می‌بارد