Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@01:42:40 GMT

قتل همسر با چاقو در نارمک

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۹۹۳۹

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت از دستگیری مردی خبر داد کها ضربات چاقو همسرش را به قتل رسانده بود. بازار نیوز - سرهنگ تاجره  دراین‌باره گفت: درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی منجر به مصدومیت در خیابان آیت،  ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک در محل حاضر شدند. وی با اشاره به حضور ماموران در محل حادثه، گفت: ماموران پس از حضور در محل با مردی ۴۱ ساله در جلوی ساختمان محل سکونتش رو‌به‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تاجره با بیان اینکه آثار خون بر روی دستان این مرد مشهود بود، گفت: وی با چاقویی در دست در کنار همسرش که به دلیل اصابت ضربات متعدد چاقو وضعیت جسمی بدی داشت، ایستاده بود. سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با بیان اینکه ماموران سریعا این مرد را دستگیر کردند، گفت:  پس از بررسی مشخص شد مظنون همسر ۳۴ ساله اش را بخاطر اختلافات خانوادگی با چاقو از ناحیه پهلو، قفسه سینه و پا مضروب کرده که پس از انتقال مصدوم به بیمارستان وی به دلیل  شدت جراحات وارده فوت کرده است. سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت با اشاره بازداشت ضارب افزود: انجام تحقیقات مقدماتی و معاینه محلی با حضور و نظارت بازپرس کشیک قتل در حال انجام است. برچسب ها: قتل ، ضربات چاقو ، اختلافات خانوادگی

منبع: بازار نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۹۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان

ایسنا/خراسان رضوی اسامی دانش‌آموزان با توجه به حروف الفبا، بر نمرات تأثیر می‌گذارد.

به نقل از ارث، نمرات آزمون، شرکت در کلاس و تکمیل تکالیف، معیارهای سنتی موفقیت تحصیلی هستند، با این حال، نتایج تحقیق اخیر نشان می‌دهد توالی الفبا که نام‌خانوادگی دانش‌آموز بر اساس آن در لیست قرار می‌گیرد، می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر نمرات آنان تأثیر بگذارد.

این یافته جالب از تجزیه‌ و تحلیل گسترده بیش از ۳۰ میلیون رکورد به دست آمد و  سوگیری حروف الفبا و در عین حال قابل توجه را آشکار کرد.

این تحقیق در دانشگاه میشیگان انجام شد و مجموعه وسیعی از داده‌های تاریخی را تجزیه‌ و تحلیل کرد.

این داده‌ها شامل برنامه‌ها، دانش‌آموزان و تکالیف مختلفی بود که همگی از طریق سیستم آنلاین مدیریت می‌شدند.

این پلتفرم مانند سایر پلتفرم‌ها، به‌طور خودکار تکالیف دانش‌آموز را بر اساس نام‌خانوادگی و حروف الفبا مرتب می‌کند.

محققان دریافتند نتایج تحصیلی دانش‌آموزانی که نام‌خانوادگی آنان حروف اول الفبا بود با نمرات افراد دیگر متفاوت شد و اگرچه این تفاوت به ظاهر کوچک است، اما می‌تواند به‌طور قابل‌توجهی بر معدل کل و فرصت‌های شغلی آینده آنان تأثیر بگذارد.

این مطالعه توسط مجله Management Science در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • حضور مرد سرشناس و بانفوذ در پرونده قتل چشم‌آبی‌ها | زوایای جدید از قتل تکان‌دهنده یک مرد در بزرگراه + تصاویر بازسازی صحنه قتل
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان
  • نقش حروف الفبا در نمرات دانش‌آموزان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت