Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی چلسی درباره رویارویی با وست برومویچ، به صحبت پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی چلسی، آنتونیو کونته که با ظاهری جدید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار فردای تیمش مقابل وست برومویچ حاضر شده بود، درباره شرایط تیمش به صحبت پرداخت.

کونته ابتدا درباره مصدومان تیمش گفت:

باتشوایی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده است و موسوندا هم از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موزس مشغول تمرینات ریکاوری است و امیدوارم هفته آینده او را در اختیار داشته باشم. کیهیل برای بازی فردا مشکلی نخواهد داشت.

سرمربی چلسی درباره قهرمانی تیمش در فصل گذشته در استادیوم هاوتورنز گفت:

آن لحظه برای من، باشگاه، بازیکنان و هواداران لحظه ای فوق العاده بود. آن لحظه را به خوبی به یاد دارم و به کار بزرگی که فصل قبل انجام دادیم، افتخار می‌کنم. اکنون باید به شرایط فعلی توجه کنیم، بازی فردا برای ما بسیار سخت خواهد بود. فصل قبل در هر دو دیدار رفت و برگشت برای ما بسیار سخت دنبال شد. ما می خواهیم به روند پیروزی هایمان در لیگ ادامه دهیم، امّا می دانیم که برای ما کار بسیار مشکل خواهد بود.

کونته درباره شرایط تیمش و تمرینات گفت:

تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته ایم، برای بازی فردا آماده ایم و باید بتوانیم برای سه بازی پیش رو در هشت رو آینده آماده باشیم. بعد از بازی مقابل وست برومویچ، باید به آذربایجان برویم و در لیگ قهرمانان بازی کنیم و بعد از دو روز در آنفیلد به مصاف لیورپول برویم، باید کاملاً آماده باشیم. واقعیت این است که منچسترسیتی اکنون نه تنها برای تیم های انگلیسی، بلکه برای تمام تیم های دنیا، تهدید بزرگی است. آن‌ها خیلی خوب بازی می کنند و فکر این که بخواهیم به آن ها برسیم، بسیار سخت خواهد بود. امّا تیم های بزرگ لیگ برتر انگلیس تلاش می کنند تا پایان با آن ها بجنگند. راحت نخواهد بود، امّا فوتبال عجیب و غریب است و پیش بینی برای قهرمانی بسیار سخت است. اگر می خواهیم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و برای قهرمانی بجنگیم، باید به بردن خود ادامه دهیم و امتیازی از دست ندهیم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!