Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سویا می‌گوید احساس خوبی در این تیم دارد.

طرفداری- کلمنت لنگلت، مدافع 22 ساله سویا در فصل جاری عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته و حتی مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته است. لنگلتدر جدیدترین مصاحبه‌اش تصریح کرد که از علاقه بارسلونا خوشحال است اما احساس خوبی در سویا دارد. لنگلت در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره دو بازی مهم پیش رو مقابل سلتاویگو و لیورپول صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Marca، لنگلت درباره علاقه بارسلونا، گفت:

در حال حاضر روی سویا تمرکز کرده‌ام و نمی‌دانم آیا خوب کار می‌کنم یا خیر اما از علاقه باشگاهی چون بارسلونا خوشحالم. در حال حاضر، احساس بسیار بسیار خوبی در سویا دارم و چیز بیشتری برای گفتن وجود ندارد. به خاطر دلایلی به جز دلایل فوتبالی، احتمال دارد کمتر بازی کنم.

من تنها کسی نیستم که درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرم اما وقتی شما 22 ساله هستید، مسئله مهم این است که بازی کنید؛ احساس خوبی در سویا دارم. فکر می‌کنم همه از نمایش من راضی هستند و در حال حاضر، این مهم‌ترین مسئله است.

هنوز 11 بازی در لالیگا انجام داده‌ایم که خیلی کم است اما واضح است که می‌خواهیم کارهای بیشتری انجام بدهیم؛ برای اینکه می‌خواهیم در پایان فصل، در رتبه‌های بالای جدول حضور داشته باشیم و به لیگ قهرمانان صعود کنیم. جایگاه خوبی در لالیگا داریم و در لیگ قهرمانان نیز می‌توانیم به یک هشتم نهایی صعود کنیم. این هدف ما است.

اختلاف امتیاز با والنسیا؟ امتیازات زیادی هستند که می‌توانیم آن‌ها را به دست بیاوریم اما لیگ بسیار طولانی است و برای نزدیک شدن به آن‌ها زمان داریم. بازی مقابل والنسیا بد بود اما مشکلاتمان را کم کم حل کرده‌ایم و بهتر می‌شویم. نتیجه در ماه می مشخص می‌شود نه در نوامبر.

می‌توانیم کارهای بیشتری انجام بدهیم و بهتر شویم. در سه بازی اخیر، با حضور انزونزی و پیزارو در خط میانی، ثبات بیشتری پیدا کرده‌ایم. بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و هر کسی می‌تواند بازی کند. سرمربی تصمیمات درست را اتخاذ می‌کند.

بازی مقابل سلتاویگو و لیورپول؟ همه به بازی مقابل سلتاویگو فکر می‌کنند؛ برای اینکه در خانه بازی می‌کنیم و امسال اینجا نباخته‌ایم. پس از این بازی، بازی مهمی مقابل لیورپول داریم. در بازی مقابل سلتاویگو، سه امتیاز مهم وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE

جی اوسو اعتراف کرد که بازی او و برادرش در رسلمنیا 40 ناامیدکننده بود.

برادران اوسوز پس از اینکه چند ماهی اختلافات خود را به دنبال انتقال جی به اسمکدان کنار گذاشته بودند، دوباره با شروع سال جدید میلادی با یکدیگر وارد درگیری شدند. این استوری لاین در نهایت به دیداری یک در مقابل یک بین این دو برادر دو قلو برای اولین بار در رسلمنیا 40 منجر شد. با این وجود، به اعتقاد بسیاری از هواداران و منتقدین نمایش آنها ناامیدکننده بود.

طرفداری | مین ایونت جی اوسو به تازگی در مصاحبه با Gorilla Position درباره آن دیدار به اظهارنظر پرداخته است. اگرچه جی اعتقاد داشت که آنها هواداران را ناامید کردند، اما قهرمان سابق تگ تیم فاش کرد که اوسوز به دلیل تغییری که در برنامه اولیه پیش آمد مجبور به کاهش زمان بازی خود بودند.

یک جورایی احساس می‌کردم که مردم را ناامید کردیم. " واقعا چنین حسی داشتی؟" بله، چون من هم می‌خواستم به استیج بروم و یک نمایش درخشان ارائه دهم. می‌خواستم علاوه بر انجام بخش کشتی گرفتن ماجرا مطمئن شوم که بخش احساسی آن را نیز به خوبی انجام می‌دهم. اما ما مشکل زمان داشتیم و شما باید نقش خود را در تیم به خوبی ایفا کنید. این اتفاقی بود که رخ داد. اما هنوز هم خوشحال هستم که یک بازی تک نفره با برادرم در رسلمنیا تجربه کردم. این که من و او در رسلمنیا با هم چهره به چهره شدیم، تصویر بزرگی است که من برای همیشه عکس آن را قاب خواهم کرد. این اتفاق جایگاه ما را ارتقا داد. فقط ای کاش به روشی انجامش می‌دادیم که می‌دانم از پس آن بر می‌آمدیم.

اکنون جی اوسو خود را برای بازی برابر دمین پریست در رویداد پرمیوم بکلش برای کسب کمربند سنگین وزن جهان آماده می‌کند. از سوی دیگر، جیمی اوسو به دنبال حمله تاما تونگای تازه وارد دچار مصدومیت شد و در فهرست منتشر شده برای درفت هفته آینده نیز حضور ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • جی اوسو دلیل نمایش ناامیدکننده مقابل برادرش در رسلمنیا 40 را فاش کرد/ اخبار WWE
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد