Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی دلگرمی زیادی را برای حادثه‌دیدگان به همراه دارد.به گزارش بلاغ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امشب ششمین شب حادثه تلخ و ناگوار زلزله در منطقه کرمانشاه است و همچنان امدادرسانی ادامه دارد.

وی ادامه داد: سربازان ولایت‌مدار ارتش، فداییان ملت قدرشناس ایران هستند و کمک‌رسانی به حادثه دیدگان را وظیفه شرعی خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده نزاجا با بیان اینکه امدادرسانی بخش‌های مختلفی دارد، تاکید کرد: ارسال چادر و غذا یک بخشی از کمک رسانی است، اما مهم‌تر از آن در روز‌های آتی نایلون، موکت و تجهیزات گرمایشی است، زیرا هوا رو به سردی رفته است.

حیدری تصریح کرد: هرچه هوا رو به سردی برود مشکلات مردم بیشتر خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: تامین امنیت، بخش دیگری از کمک به هموطنان عزیزمان است و ما نیز نیرو‌های مخصوص را ساماندهی کردیم و در بخش‌های مختلف شهر برای برقراری امنیت استقرار دادیم. البته حضور نیرو‌های نظامی و انتظامی دلگرمی را برای حادثه دیدگان به همراه دارد.

وی با اشاره به روند توزیع چادر، پتو، نایلون و مواد غذایی عنوان کرد: برای این کار گروه‌های چند نفره را تشکیل دادیم و منطقه به منطقه حضور یافته و ابتدا تعداد خانواده‌ها را مشخص کرده و بلافاصله موارد مورد نیاز آن‌ها را تقدیم می‌کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ بابک محمودی گفت: از تاریخ ۴ تا ۹ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۶:۳۰ صبح امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۱۳ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، یزد، البرز و هرمزگان تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیرو‌های این جمعیت طی ۹۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۴ هزار و ۸۱۳ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۲۴ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۹۲ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت. همچنین ۲ هزار و ۶۶ کیلوگرم نایلون، ۵۴۰ کیلوگرم برنج،۶۸۴ تخته پتو، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۴۰ بسته غذایی، ۱۹۴ قرص نان و ۵۵ دستگاه چادر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تداوم خدمات امدادی نیرو‌های این جمعیت گفت: ۱۹۷تیم عملیاتی متشکل ۷۷۹ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد