Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-من نوکر مردم هستم و آنها امانتی را به دست من داده‌اند و به من اطمینان کرده‌اند و می‌خواهم کار آنها را انجام دهم. من به نمایندگی از آنها کار می‌کنمسرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: برای کمک به زلزله‌زدگان وارد گود شده‌ام و نوکر مردم هستم و هیچ کاری هم با سیاست و آدم‌های سیاسی ندارم.

علی دایی در مورد صحبت‌های منتشر شده از قول او در فضای مجازی و برخی کانال‌های تلگرامی در حالیکه در انبار مشغول ساماندهی ارسال اقلام مورد نیاز برای مردم زلزله زده بود، اظهار داشت: متأسفانه شنیدم که از طرف من صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند و گفته‌اند که من در مورد آقای روحانی ریاست محترم جمهور و مسائل دیگر صحبت کرده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تمام مطالب منتشر شده از جانب خودم را در فضای مجازی تکذیب می‌کنم. من برای انجام یک کار مردمی و کمک به زلزله‌زدگان وارد گود شده‌ام و امانتدار و نماینده مردم هستم تا این کار را به سرانجام برسانم و هیچ کاری هم با سیاست و آدم‌های سیاسی ندارم.

آقای گل فوتبال جهان تصریح کرد: من نوکر مردم هستم و آنها امانتی را به دست من داده‌اند و به من اطمینان کرده‌اند و می‌خواهم کار آنها را انجام دهم. من به نمایندگی از آنها کار می‌کنم و هیچ صحبتی هم در مورد مسائل دیگر انجام نداده‌ام. اگر بخواهم صحبتی بکنم آن را در صفحه رسمی خودم انجام می‌دهم و تاکنون با هیچ احدی در مورد مسائلی که در فضای مجازی مطرح شده نه صحبتی کرده‌ام و نه مصاحبه‌ای انجام داده‌ام.

علی دایی با اشاره به شایعه‌پراکنی در فضای مجازی عنوان کرد: متأسفانه برخی حرف‌های خودشان را با اسم من در فضای مجازی رواج داده‌اند و منتشر کرده‌اند و من برای این شایعه‌سازان متأسفم. مطمئن باشید از پلیس فتا می‌خواهم که این مسئله را پیگیری کند تا مشخص شود چه کسانی می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۲۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده

رئیس سازمان حج و زیارت از احتمال ثبت‌نام عمره در جریان برگزاری حج تمتع خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعباس حسینی در نشست هماهنگی مدیران استان‌ها با این احتمال که ثبت‌نام عمره در جریان حج تمتع (خرداد تیر) آغاز شود، از مدیران استان‌ها خواست آمادگی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت نیز اظهار کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های کاروان‌ها شکل گرفته است باید مقدمات بدرقه زائران خانه خدا را برنامه‌ریزی کنیم تا به خوبی اجرا شود.

وی با اشاره به دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب افزود: همه باید روی موضوع برائت کار کنند و همفکری داشته باشند تا این امر به خوبی محقق بشود، تاکنون برائت در حج داشتیم و حالا حج برائت داریم.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ادامه داد: برائت همان چیزی است که اکنون دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام می‌دهند همین امر نوعی برائت است؛ پلیس آمریکا همان کاری را که برای دستگیری مجرمان انجام می‌دهد با استادان دانشگاه هم انجام می‌دهند، برائت اجتماعی از عملکرد پلیس آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و این در حالی است که برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی نسبت به این اقدام دانشجویان آمریکایی عقب مانده‌اند.

حجت‌الاسلام نواب گفت: کاروان‌های حج تمتع عموماً شکل گرفته‌اند، بر همین اساس در ترکیب جمعیتی کاروان‌ها باید کاری کنیم که روحانی‌هایی که عملکرد خوبی داشته‌اند دوباره در خدمتشان باشیم. علاوه‌بر این باید به سمت و سویی پیش برویم تا هم مدیر کاروان و هم روحانی کاروان نمونه باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 751282

دیگر خبرها

  • احتمال ثبت‌نام عمره در ماه‌های آینده
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • ۸ کاری که افراد موفق هرگز صبح‌ها انجام نمی‌دهند
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • زلزله سیاسی در معتبرترین دانشگاه‌های جهان
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است