Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@17:49:31 GMT

وزارت راه کارفرمای بیمارستان تخریب شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۳۱۴۳

وزارت راه کارفرمای بیمارستان تخریب شده است

به گزارش جهان نيوز؛ روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت: سخنگوی دولت اصلاحات خطاب به وزیر راه و شهرسازی نوشت آقای آخوندی! کارفرمای بیمارستانی که در زلزله فرو ریخته شما هستید!
به گزارش روزنامه جوان، در روزهای گذشته اصلاح‌طلبان به کمک برخی دولتی‌ها کوشیدند با بی‌اعتنایی به اصل داغ و درد زلزله‌زدگان غرب کشور، خرابی چند ساختمان مسکن مهر را بهانه حملات و دعواهای سیاسی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهانه کردن داغ مردم برای تسویه حساب سیاسی اخلاقی نیست. آن هم درحالی که اغلب خرابی‌ها و کشته‌شدگان حادثه متعلق به مسکن مهر نیست و از سویی الان و در اوج نیاز مردم به خدمات‌رسانی جای دعوای سیاسی نیست.
اما عبدالله رمضانزاده از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، پس از آنکه وزیر مسکن به جای هر خرابی دیگری دستور بررسی خرابی مسکن مهر را داد، در توئیتر خود به او اعتراض کرد. رمضانزاده نوشته که جناب آخوندی! فقط مسکن مهر نیست.
بیمارستان سرپل ذهاب که کارفرمایش وزارتخانه شماست هم کاملاً تخریب شده و تازه رمضانزاده به بیمارستان اسلام‌آباد غرب که شش ماه پیش افتتاح شد و به عنوان بیمارستان یکی از مراکز اصلی مدیریت بحران‌های این چنینی است و حالا خراب شده و ناکارآمد است، اشاره نکرده است.
اما همین قدر که حتی یک نفر با انصاف در میان اصلاح‌طلبان پیدا شده، باید به فال‌نیک گرفت.
«عباس آخوندی» اردیبهشت سال ۷۳ زمانی که وزیر مسکن و شهرسازی دولت هاشمی رفسنجانی بود، در گفت‌وگو با همشهری از طرح مسکن اجتماعی رونمایی کرد و گفت: «برای اقشار کم‌درآمد که توان خرید مسکن را ندارند، طرح مسکن اجتماعی پیش‌بینی شده که در این طرح می‌توان با تشکیل صندوق پس‌انداز مسکن، وام‌های ارزان در اختیار بخش خصوصی و تعاونی‌ها قرار داد؛ مشروط بر اینکه حاضر شوند واحدهای احداث شده را در اختیار افراد واجد شرایط مسکن اجتماعی قرار دهند.»
او با همین شعارها وزیر مسکن روحانی هم شد، اما مسکن اجتماعی در طول این سال‌ها عملی نشد که نشد!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • وزیر جهادکشاورزی؛ بر اقدام فوری مشترک کشورها برای مقابه با تخریب سرزمینی تاکید کرد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند