Web Analytics Made Easy - Statcounter

اره اتاق و یا خانه، روشی قدیمی و منسوخ شده است. با برنامه هایی مانند Airbnb، می توانید به تمامی نقاط سفر کنید و در مکان هایی مستقر شوید، که هیچ وقت تصورش را هم نمی کردید. این کار در سراسر ایالت متحده و با توجه به انتخاب های عجیب، از خانه های گنبدی گرفته تا خانه های کنده کاری شده، پل های سر پوشیده و مزارع شهری، شکل جالب و البته عجیبی به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفرها، نه تنها از بودن با همراهانتان لذت می برید، بلکه، به هنگام بازگشت به منزل، چیزهای با ارزشی برای دوستان خود و یا اینستاگرام تان دارید. در مجله همگردی، 10 مکان اقامتی از زیباترین جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا و مناطق دیدنی ایالات متحده امریکا را خدمت شما معرفی می کنیم.

اتومبیل یدک کش قدیمی

اگر خواهان سپری کردن اوقات فراغت خود هستید، بی آن که بخواهید به تمامی جزئیات توجه کنید، این ماشین قدیمی ساخته شده توسط Murray و Kay در سال 1957 می تواند جالب باشد. با ایستادن در نوک تپه مالیبو، شما دید 360 درجه از اقیانوس اطلس، جزایر کاتالینا و باربارا، و کوه های مونیکا سانتا، را خواهید داشت، به همراه وسایل داخلی تجملاتی مانند تخت ملکه، سیستم صوتی بوز و اطاق با اجاق گازی. بعد از غروب آفتاب، بنشینید و از تماشای ستاره ها لذت ببرید.

پل سر پوشیده

چرا زیر پل زندگی کنید در حالی که می توانید داخل آن باشید؟
پل سر پوشیده گوییدیتا و جورج که نه تنها هنری معمارانه به نظر می رسد، بلکه داخل آن نیز با زیبایی خیره کننده و طراحی مدرن، مزین شده است و از جاذبه های گردشگری ایالات متحده امریکا می باشد. فضا و سبک صنعتی این پل، به گونه ای است که دارای یک اتاق خواب خصوصی، حمام و شومینه به همراه نقاشی انیشتین است. این در حالی است که در فضای بیرونی، امکاناتی مانند پاسیو سر پوشیده، باربیکیو و هر آنچه که برای دوری از شهر طلایی در Nevada احتیاج دارید، وجود دارد.

مزرعه پرورش اسب

برنامه Airbnb، این مناطق دیدنی ایالات متحده امریکا را استراحت گاه عشق نامیده است. استراحت و داشتن آرامش محض در فضایی خصوصی در بالای انباری چوبی در دره Morongo در نزدیکی پارک ملی Joshua Tree. اتاق خالی، اتاق گاوچران و هیپی شیک، با یک وان حمام جانوران چنگال قرمز و   بشکه مخصوص مدفوع. بنابراین، شما تمامی امکانات را در سالن و اتاق خود خواهید داشت. البته، شما می توانید از سالن اصلی مزرعه برای نوشیدنی های رایگان، دیدن کنید. اگر تماشای ستاره ها برای شما جالب باشد، می توانید تعداد زیادی ستاره را در این دشت و از اتاق خود ببینید.

منبع: مجله همگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hamgardi.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مجله همگردی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۳۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر، حقوق بشر آمریکایی با خیزش نخبگان و دانشگاهیان دانشگاه‌های سرتاسر آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی به وضوح مفهوم خود را نمایان ساخته است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه روسیه در کانال تلگرامی خود امروز شنبه در گزارشی به تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا پرداخته و از عدم پایبندی این کشور به حقوق و آزادی‌های بنیادین بشری انتقاد کرده است.

وزارت خارجه روسیه در تشریح وضعیت حقوق بشر در آمریکا تصریح کرده که ایالات متحده آمریکا علی‌رغم وجود تناقض‌های عمیق در جامعه این کشور همچنان خود را سردمدار حراست از حقوق بشر معرفی می‌کند در حالی که عجله‌ای برای پایبندی به تعهدات قانونی خود در این زمینه نشان نمی‌دهد.

مسکو می‌افزاید: عملیات‌های نظامی در خاک کشورهای اروپایی و خاورمیانه، احداث زندان‌های مخفیانه در سراسر دنیا و اجرای سیاست‌های ضد مهاجرتی در سال‌های اخیر از جمله مواردی است که روسیه آن را مصداق زیر پا گذاشتن آزادی‌ها و حقوق بشری توسط ایالات متحده برشمرده است.

وزارت خارجه روسیه تصریح کرده که این موارد نقض حقوق بشر نشان‌دهنده «ماهیت دوگانه» موضع‌گیری دستگاه‌های حاکمیتی آمریکا در خصوص موازین حقوق بشر و همچنین قوانین بین‌المللی است.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است که ایالات متحده آمریکا به طور فعالانه از تاکتیک‌های جنگ نیابتی علیه روسیه استفاده می‌کنند که نمونه آن در کمک‌های نظامی گسترده این کشور به اوکراین نمایان است.

گزارش وزارت خارجه روسیه همچنین می‌گوید آمریکا در حال اعمال فشارهای آشکار علیه کشورهای دارای حاکمیت مستقل به بهانه اجرای مکانیسم‌های حقوق بشری است که هدف آن ایجاد ذهنیت منفی علیه فدراسیون روسیه و متحدان و شریکانش در صحنه بین‌المللی است.

کد خبر 6096708

دیگر خبرها

  • گزارش جدید وزارت خارجه روسیه از وضعیت دردناک حقوق بشر آمریکایی
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • آمریکا در حال کار بر روی یک توافق امنیتی بلندمدت با اوکراین است
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • یک شبکه می‌خواهد لیگ برتر را به آمریکا ببرد!