Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار، در مصاحبه وب سایت سعودی "ایلاف" تأکید کرد که این رژیم با عربستان منافع مشترک بسیار دارد و افزود: اسرائیل هیچ برنامه برای جنگ با حزب الله ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ ژنرال "گادی ایزنکوت" رئیس ستاد رژیم صهیونیستی در مصاحبه با وبگاه سعودی "ایلاف" گفت: "عربستان سعودی و اسرائیل منافع مشترک بسیاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما آمادگی داریم برای مقابله با ایران، با کشورهای عربی میانه رو تبادل تجربه و اطلاعات کنیم."

ایزنکوت وجود هر گونه تصمیم از سوی ارتش رژیم صهیونیستی برای جنگ با حزب الله در لبنان را تکذیب کرد و ادامه داد: "ولی اسرائیل هیچ گونه تهدید استراتژیک را نخواهد پذیرفت."

ایزنکوت مدعی شد: "اسرائیل اکنون در بهترین شرایط نظامی خود قرار دارد. بسیار پیشرفت کرده ایم و نیروی نظامی، اطلاعاتی، هوایی و پیاده نظام بسیار خوبی داریم؛ همه این را می دانند. کشورهای میانه رو در منطقه از ما تشکر می کنند."

رئیس ستاد رژیم صهیونیستی در ادامه ادعاهای خود افزود: "ایران تلاش می کند تا بر منطقه سیطره یابد. کمک اسرائیل به جبهه النصره در سوریه را تکذیب می کنیم. ما تنها به روستاییان در جولان(اشغالی) و دروزی ها کمک انسانی و پزشکی می کنیم."!!

او ادعا کرد: "ایران سعی دارد قوانین بازی در منطقه را از طریق ساخت گارگاه های سلاح و تجهیز به سلاح های پیشرفته و پهپادها تغییر دهد. آنها اموالی بسیاری در جنگ و حمایت از شبه نظامیان هدر می دهند."

 

 

پایان پیام/478

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی شهر رفح به سمت منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

این سخنگو با انتشار ویدئویی از  ساکنان محله‌ های شرقی شهر رفح از جمله الشوکه، السلام الجنینه، تبه زراع و البیوک خواست تا به منطقه خان یونس بروند.

بر اساس نقشه اعلام شده توسط سخنگوی ارتش اشغالگر اسرائیل، گذرگاه زمینی رفح در محدوده عملیات نظامی این رژیم خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که بر اساس برآوردها، حدود ۱۰۰ هزار غیرنظامی از شرق شهر رفح که تخلیه خواهند شد، زندگی می کنند.

 

حجم ویدیو: 2.26M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ادعای ارتش اسرائیل: کنترل کامل گذرگاه رفح را به دست گرفتیم
  • آرایش جنگی تانک‌های اسرائیل در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح
  • اقدامات رژیم صهیونیستی امنیت کل منطقه را به خطر انداخته است
  • توجیه وزیرجنگ اسرائیل برای حمله به رفح در گفتگو با همتای آمریکایی
  • آغاز نقشه اسرائیل برای حمله به رفح؟ کوچاندن فلسطینیان از منطقه شرقی رفح توسط ارتش رژیم صهیونیستی کلید خورده + فیلم
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه شرق رفح
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت