Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر قلعه نویی دیشب با حضور در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روند کمک رسانی این جمعیت به زلزله زدگان غرب کشور بازدید کرد.

در این بازدید که مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان و شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان نیز حضور داشتد، سرمربی ذوب‌آهن درباره حادثه زلزله کرمانشاه گفت: باید همه دست به دست هم دهیم تا آلام زلزله زدگان کاهش پیدا کند و در این راه از هیچ کمکی نباید مضایقه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ذوب‌آهن از مردم خواست که کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل شعب جمعیت هلال احمر دهند و یا به حساب این جمعیت واریز کنند.

قلعه‌نویی در این باره گفت: هلال احمر به عنوان محور کمک‌رسانی به آسیب دیدگان و زلزله زدگان در منطقه حاضر است و مردم باید همه کمک‌های خود را در اختیاز این سازمان بگذارند و از تجمع در مناطق زلزله زده که باعث کندی عملیات امداد و نجات می‌شود، پرهیز کنند.

اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ذوب‌آهن همگام با همه مردم نوع دوست ایران، چندی پیش بخشی از قرارداد خود را به عنوان کمک به زلزله زدگان استان‌های غربی کشور اختصاص داده بودند

 

انتهای پیام/م

 

حضور امیر قلعه نویی در مرکز جمع‌آوری کمک‌های زلزله زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • لحظه یافتن یسنا از زاویه دوربین کایت هلال احمر
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه