Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فتحعلی حسینی فرماندار رزن، تولید لوازم الکترونیکی شامل انواع کیت‌ها و بردهای آموزشی، انواع منابع تغذیه صنعتی و آزمایشگاهی، انواع نوسان نما، انواع مولی متر، انواع لامپ‌های ال ای دی و فانکشن ژنراتور را از جمله محصولات این شرکت برشمرد.

وی ادامه داد: شرکت بین‌المللی الکترونیک رایان نیک در سال 1395 اقدام به احداث کارخانه‌ای به مساحت 14 هزار متر مربع در شهرک صنعتی رزن واقع در استان همدان کرده که فاز اول این شرکت در مساحت 6 هزار متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رزن اضافه کرد: رایان نیک اولین شرکت در حوزه آزمایشگاهی مهندسی برق و الکترونیک است که از فاز تولید کارگاهی به تولید کارخانه‌ای ارتقا یافته است.

حسینی گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد تومانی که یک میلیارد تومان آن تسهیلات است؛ ساخته شده است، وی خاطرنشان کرد: شرکت بین‌المللی رایان نیک الکترونیک در سه فاز تعریف شده است که فاز اول با اشتغالزایی 50 نفر قابل افزایش تا 100 نفر شروع به کار کرده است.

وی اظهار داشت: فاز سوم شرکت رایان نیک الکترونیک در دست ساخت بوده که با تولید باطری های صنعتی آغاز به کار خواهد کرد.

فرماندار شهرستان رزنافزود: در صورت راه‌اندازی فاز سوم این شرکت برای 150 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

حسینی یادآور شد: شهرستان رزن در چهار ماهه نخست سالجاری رتبه سوم جذب تسهیلات اشتغال را کسب کرده که در همین راستا 64 میلیارد تومان جذب شده است ، وی افزایش سرمایه‌گذاری‌ها در شهرستان را یکی از عوامل رشد و توسعه عنوان کرد و اظهار کرد: سرمایه‌گذارانی که قصد سرمایه‌گذاری در شهرستان رزن را داشته باشند از تخفیف مالیاتی تا 20 سال برخوردار خواهند شد.

وی افزود: از دیگر مواردی که برای سرمایه‌گذاران در شهرستان مد نظر قرار گرفته اعطای تسهیلات با سود چهار درصد به سرمایه‌گذاران است.

انتهای پیام/ش.و

تولید لامپ های ال ای دی در شهرستان رزن

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۴۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ حمید طریفی‌حسینی، با بیان اینکه ۱۹ اردیبهشت ماه ثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز می‌شود گفت: سال گذشته از اواخر اردیبهشت ماه شرایط پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت الکترونیک فراهم شد که تجربه موفقی بود، امسال با توجه به اولویت‌های وزارتخانه، جلو کشیدن تقویم‌های اجرایی در دستور کار است و از ۱۹ اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ تغییر تعطیلات تابستانی مدارس به کجا رسید؟

وی با بیان اینکه ستاد ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش ۱۹ اردیبهشت را برای ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص کرده است افزود: این امر به صورت الکترونیک قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تاکنون سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی حدود یک میلیون نوآموز بدو ورود به دبستان انجام شده است و برای ثبت نام پایه اول این نوآموزان، والدین آنها می‌توانند از تاریخ اعلام شده به سامانه irhttp://my.medu.ir مراجعه کنند.

کد خبر: 1229385 برچسب‌ها مدرسه

دیگر خبرها

  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • یمن: عملیات ضدصهیونیستی در مدیترانه به زودی آغاز خواهد شد
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود