Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از خوابگاه‌های دانشجویی مناطق زلزله زده بازدید کرد و از پرداخت تسهیلات کمک به دانشجویان در مناطق زلزله زده خبر داد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو ابلاغ مقام عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و تاکید رییس صندوق، مشاور رییس صندوق رفاه از خوابگاه‌های دانشجویی مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پی زلزله اخیر در مناطق غرب کشور بخصوص استان کرمانشاه خسرو نظری مشاور رییس صندوق رفاه دانشجویان برای بررسی وضعیت سراهای دانشجویی (خوابگاه) و شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها و نظارت بر تغذیه بهداشت و سلامت دانشجویان در دانشگاه رازی کرمانشاه حضور پیدا کرد و از نزدیک با رییس، هیات رییسه و تعدادی از دانشجویان دانشگاه دیدار کرد.

مشاور رییس صندوق رفاه همچنین از دانشگاه غرب کشور در استان کردستان نیز بازدید کرد که خوشبختانه هیچگونه خسارت و تلفاتی در دانشگاه‌های غرب کشور برای دانشجویان پیش نیامده است.

صندوق رفاه دانشجویان ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دانشجویانی که در این حادثه تعدادی از خویشاوندان و بستگان خود را از دست داده اند، اعلام آمادگی می‌کند که به صورت ویژه و فوق العاده علاوه بر رسیدگی به مشکلات رفاهی دانشگاه‌های غرب کشور به ویژه استان کرمانشاه که دچار مشکل شده اند نسبت به پرداخت تسهیلات کمک به دانشجویان در اسرع وقت اقدام کند

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان