Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛   سرهنگ هادی امیدوار رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۲۳ پاسگاه و ۲۳ ایستگاه کانکس در جاده‌های تمامی محور‌ها برای ابن ایام در نظر گرفته شده است.

  وی با بیان اینکه تمامی پلیس راه‌های تابعه در این روز‌های  به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش هستند افزود:  روزانه ۱۲۰ تیم گشت آشکار و ۲۳ تیم گشت نامحسوس در محور‌های اصلی استان به منظور برخورد با رانندگان متخلف گشت زنی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سرهنگ هادی امیدوار گفت : برای جلوگیری از سرگردانی و معطل شدن زائران مخصوصا در بعد از ظهر روز شهادت امام رضا (ع) عوامل مستقر در پایانه مسافربری امام رضا (ع) ۵۰ درصد تقویت می‌شوند.   وی افزود: برای جلوگیری از حوادث جاده‌ای به مسئولین دسته جات و هیئت‌های عزاداری آموزش‌هایی در این زمینه ارائه می‌شود.   رئیس پلیس راه خراسان رضوی  گفت: در صورت نیاز جهت امنیت تامین امنیت کاروان‌های پیاده ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودرو‌ها در محور قدیم مشهد-نیشابور اعمال خواهد شد.   انتهای پیام//ف.ج   گشت زنی ۱۴۰ تیم پلیس راه در جاده‌های خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار