Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از دانشگاه شهید بهشتی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران با حسن صدوق، رئیس دانشگاه شهید بهشتی دیدار کرد.

در این نشست ظرفیت های علمی، تخصصی و فنی دانشگاه برای ایجاد زمینه همکاری با شورای شهر تهران و شهرداری پایتخت مطرح شد، همچنین مشکلات و موانع موجود و لزوم مشارکت شورای شهر تهران و شهرداری تهران در مرتفع کردن این مشکلات ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، مسائل و مشکلات در حوزه دانشجویی، مشکلات دانشجویان ساکن در خوابگاه ها، لزوم احداث ساختمان های خوابگاهی جدید، درخواست همکاری در محصور کردن مخازن آب ظلع شرقی دانشگاه بمنظور حفظ امنیت تردد دانشگاهیان عنوان شد.

در حوزه پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع نیز درخواست حذف عوارض ملکی و ساختمانی، برنامه ریزی لازم برای تدارک احداث ایستگاه مترو در حوالی دانشگاه به منظور کاهش بار ترافیکی اطراف دانشگاه، تعیین تکلیف و تغییر کاربری زمین های ضلع شرقی و شمالی دانشگاه از تجاری و مسکونی به آموزشی و فرهنگی ارائه شد.

مشارکت فعال شهرداری در اجرای فضای سبز در پردیس های دانشگاه و پردیس شهید عباسپور، به جریان انداختن مجدد تعهدات شهرداری ناشی از تفاهم نامه های قبلی و عمل به تعهدات موضوعه در مناطق ۱ و ۴ شهرداری تهران، و ضرورت احداث مسکن سازمانی برای اعضای هیأت علمی جوان دانشگاه، نیز در این جلسه مطرح شد.

در حوزه پژوهشی هم ظرفیت های علمی، تخصصی و فنی دانشگاه در زمینه اجرای طرح های شهری با استفاده از قابلیت‌های موجود در دانشکده های معماری و شهر سازی، عمران، آب و محیط زیست، زمین شناسی، روان شناسی و ترافیک، و زمینه موجود در اجرای طرح های کنترل حیوانات موذی در سطح شهر تهران، هدایت و کنترل آب های سطحی و غیر متعارف، مبحث استفاده از انرژی های نو، بحث شهر های هوشمند، مطرح و معرفی شد.

محسن هاشمی رفسنجانی نیز ابراز امیدواری کرد، با دریافت تمام موارد مطروحه به صورت طرح های اجرایی، مکتوب و با در دست داشتن مستندات لازم در شورای شهر تهران نسبت به بررسی زمینه های همکاری فیمابین توصیه های لازم را به کمیسیون های مختلف شورای شهر داشته باشد و در صورت تصویب طرح های اجرایی در کمیسیون ها زمینه اجرایی آن در مناطق مختلف شهرداری را فراهم کند.

محسن هاشمی هاشمی رفسنجانی دانشگاه شهید بهشتی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748218

دیگر خبرها

  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول