Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ یونس رنجکش در این بازدید ضمن آشنایی با چگونگی جمع آوری، بسته بندی و آماده سازی کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده گفت: در چند روز گذشته افراد مختلفی به فرمانداری آستارا  مراجعه و خواستار ارسال کمک‌ها بودند که همه آنان به سمت جمعیت هلال احمر هدایت شدند.

 وی اضافه کرد: خوشبختانه در بازدیدی که انجام شد کمک‌های خوبی از سوی مردم اهدا و جمع آوری شده است که توسط جمعیت هلال احمر به مناطق زلزله زده ارسال میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: احساس همدردی مردم ایران به ویژه همشهریان آستارایی با زلزله‌زدگان استان کرمانشاه ستودنی است و در این چند روز شاهد ابراز احساسات و اهدای کمک‌های نقدی و غیرنقدی بودیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته از مردم خواست تا با محوریت جمعیت هلال احمر نسبت به ارسال کمک های مورد نیاز اقدام نمایند.

خورشیدی رئیس جمعیت هلال احمر آستارا نیز با اشاره به کمک های جمع آوری شده افزود: در چند روز گذشته کمک های مختلفی از سوی مردم جمع آوری شده است که بخشی از آنها ارسال و مابقی نیز در  به صورت متمرکز از استان ارسال می‌شود.

 وی گفت: در این مدت روزانه بیش از ۶۰ نفر کار جمع‌آوری و بر عهده داشتند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است