Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل ازمیزان، در جلسه ای که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قم، مسئولان اداره نظارت بر اماکن عمومی، اتحادیه صنف مؤسسات اتومبیل کرایه و اتاق اصناف برگزار شد موضوع ساماندهی سرویس‌­ مدارس استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این طرح، وظایف مدیران مدارس، راهور، تاکسیرانی، راننده‌ها، شهرداری، شورای شهر و بخشداری‌ها بر اساس دستورالعمل احصا و به دستگاه­‌ها و افراد مربوطه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این دستورالعمل شرایط راننده اعم از اعتبار گواهینامه، سن راننده، ملاحظات اخلاقی و انتظامی و شرایط ماشین اعم از معاینه فنی، تجهیزات، کمربند ایمنی و موارد دیگر مدنظر قرار گرفته است.

در راستای اجرای آیین‌نامه و دستورالعمل نیز، تیم بازرسی متشکل از راهور، سازمان تاکسیرانی و معاون اولیا و مربیان مدارس به صورت منظم و نامحسوس بازرسی‌ها را انجام می‌­دهند.

مطابق با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم نیز مدارس موظف شده‌اند که مجهز به دوربین مداربسته در ورودی و محوطه خارج از مدرسه باشند.

برگزاری دوره آموزشی برای رانندگان سرویس مدارس، تهیه کارت سلامت جسمی و روانی برای رانندگان، تجهیز سرویس‌ها به وسایل ایمنی مانند کپسول اطفاء حریق، چاپ و نصب برچسب‌های سرویس مدارس، استعلام وضعیت رانندگان سرویس‌ها از راهور، ارسال دستورالعمل و آیین‌نامه برای اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی از جمله مصوبات در دست اجرای این طرح است.

705

سرویس مدارس ساماندهی دستورالعمل تاکسیرانی پیشگیری نظارت بر اماکن عمومی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند