Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛    حمزه سپهریان درحاشیه بازدید مجتمع میان راهی امام رضا (ع) تربت جام گفت: ایام دهه شفاعت رضوی زائران حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) از اقصی نقاط کشور به سمت حرم مطهر رضوی حرکت می‌کنند که زائران با اقامت در نمازخانه‌های میان راهی امام رضا (علیه السلام) پس از بهره مندی از امکانات رفاهی و تجدید قوای جسمی و روحی با روحیه‌ای مضاعف به آستان بوسی هشتمین امام همام رهسپار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان آمادگی کامل مجتمع‌های میان راهی برای ارائه خدمات به زائران حضرت امام رضا (علیه السلام) افزود: زمان اجرای طرح خدمت رسانی به زائران پیاده از اربعین حسینی تا روز شهادت امام رضا (علیه السلام) است که این خدمات به صورت شبانه روزی و رایگان به زائران ارائه می‌شود.
مدیر عامل مجموعه نمازخانه‌های میان راهی آستان قدس رضوی تصریح کرد: در حال حاضر مجتمع‌های میان راهی آمادگی کامل جهت ارائه فعالیت‌های مطلوب فرهنگی و خدماتی و پذیرایی از کلیه کاروان‌ها و زائران پیاده حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه السلام) را دارد و جلسات هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، خیرین و تشکل‌های مردم نهاد در نقاط مختلف در حال برگزاری است تا بهترین امکانات و خدمات در اختیار زائران قرار گیرد، ضمن اینکه کلیه نیرو‌های موسسه با تمام توان در خدمت زائران عزیز هستند.
سپهریان ضمن تبیین جایگاه و تاثیر زیارت با پای پیاده در جامعه، پیاده روی دهه آخر صفر را جلوه‌ای از عشق و معرفت به حضرت امام رضا (علیه السلام) دانست و با ارائه رهنمود‌ها و توصیه‌های لازم در خصوص ارتقاء کیفیت تسهیلات نسبت به سال‌های گذشته
ضرورت و اهمیت خدمت رسانی به زائران پیاده گفت: ارتقاء کیفیت تسهیلات نسبت به سال‌های گذشته در نمازخانه‌ها از جمله اولویت‌های ما در ارائه خدمات به زائران است.
وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، اجتماعی، اجرای برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی اعم از سخنرانی، مداحی، قرائت زیارت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و توزیع بسته‌های متبرک و فرهنگی را از جمله برنامه‌های مجتمع‌های میان راهی در زمان دهه شفاعت رضوی عنوان کرد.
مدیر عامل مجموعه نمازخانه‌های میان راهی آستان قدس رضوی تصریح کرد: متصدیان و خادمان این نمازخانه‌های میان راهی، با روی گشاده در بدو ورود به زائران به استقبال ایشان خواهند رفت و با اهدای بسته‌های متبرک آن‌ها را بدرقه خواهند کرد.
انتهای پیام /س، ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام

دریافت 84 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هرمزگانی‌های دلداده در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت با حضور در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه‌السلام خدمت خالصانه کرده و بزم نوکری این آستان مقدسه شرکت کردند.

کد خبر 6096480

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق (ع)؛ شخصیت مهم در جهان اسلام و مکتب شیعه
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)