Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@23:58:57 GMT

تراکم سنگین ترافیکی و جمعیتی در محورهای ورودی مشهد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۶۵۵۲۵

تراکم سنگین ترافیکی و جمعیتی در محورهای ورودی مشهد

مشهد - ایرنا - رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: تراکم ترافیکی و خودروی و نیز جمعیت زائران پیاده در تمامی محورهای جاده ای ورودی به مشهد بسیار سنگین است.

سرهنگ هادی امیدوار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی زائران پیاده هم اکنون به محدوده 70 کیلومتری مشهد رسیده اند و تراکم جمعیت در این محدوده ها بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در این میان تردد خودروهای ناوگان عمومی و نیز شخصی هم در طول محورهای منتهی به مشهد بسیار سنگین است.
وی افزود: بر این مبنا هم اکنون تمامی محورهای مواصلاتی ورودی به مشهد از کمربند 70 کیلومتری مملو از جمعیت زائران پیاده و نیز خودروهاست و در این شرایط رعایت احتیاط و سرعت مطمئنه از سوی رانندگان برای حفظ و سلامت خود آنها و نیز زائران پیاده بسیار ضروری است.
وی تاکید کرد: رانندگان در طول مسیرها با توجه به پایگاه ها و ایستگاه های صلواتی فعال شده استراحت مناسب و لازم را داشته باشند و از رانندگی های طولانی مدت، توام با خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.
سرهنگ امیدوار افزود: صبح امروز در مسیر سبزوار - نیشابور یک حادثه واژگونی خودرو به علت خستگی راننده رخ داد که منجر به مرگ یک نفر شد.
وی گفت: هم اکنون از 70 کیلومتری محور قوچان - مشهد، نیشابور - مشهد و نیز محور تربت حیدریه - مشهد از رباط سفید و همچنین فریمان به مشهد و از 60 کیلومتری محور سرخس - مشهد و 20 کیلومتری محور کلات به مشهد و نیز شاندیز شاهد حجم گسترده ای از زائران پیاده در کنار ترافیک خودروی هستیم .
خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۶۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است

مریم محقق در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: با عنایت به جایگاه دفتر زنان و ایفای نقش دبیری ستاد جوانی جمعیت مأموریت‌ها، وظایف جوانی جمعیت و وظایف گسترده در این حوزه با عنایت به مشکل جمعیتی استان و کشور قدمهای بسیاری در راستای آگاه‌سازی، اقناع سازی و هوشیار سازی اقشار مختلف صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ازدواج و تکثیر نسل نیاز حیاتی کشور است افزود: برای مدیران دستگاه‌های اجرایی که با عنایت به مواد قانونی مرتبط به هر دستگاه اقدامات شایسته ای در راستای جوانی جمعیت انجام شده است که منتج به فرزند آوری بیشتر در استان شود.

معاون امور زنان و خانواده استانداری همدان یادآور شد: مطمئناً وجود نیروی جوان، خلاق، مبتکر، متفکر، پویا و بالنده هر کشوری یکی از مهمترین مؤلفه‌های قدرت آن کشور به حساب می‌آید و یقیناً برگزاری رویداد جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی جمعیت از اتفاقات و برنامه های بزرگی است که با شناسایی و تجلیل از برگزیدگان در حوزه‌های مختلف جمعیتی، قدمهای مؤثری در راستای جوانی جمعیت و هوشیار سازی اقشار مختلف در این خصوص نقش مهم و مؤثری در این راستا خواهد داشت.

کد خبر 6088198

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • برگزاری رویداد جوانی جمعیت یک اتفاق بزرگ است
  • برگزاری دومین رویداد جوانی در استان همدان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس