Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت و گوی زنده تلویزیونی با شبکه زاگرس کرمانشاه، مطرح کرد؛ استقرار کانکس هایی جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و ساخت و بازسازی مراکز آسیب دیده در آینده نزدیک از جمله اقدامات ما در راستای کنترل و مدیریت چالش های پیش رو در حوزه بهداشت و درمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان سال، هر هفته یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان معین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مناطق زلزله زده حضور داشته و به ارائه خدمت می پردازد.

هزینه بازگشت مصدومان زلزله زده به کرمانشاه تامین شده است

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تمام بیماران اعزامی به بیمارستان های تهران در ۲۴ ساعت اول، خدمات درمانی خود را دریافت کرده و با هماهنگی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت هزینه بازگشت و سفر آنها تامین شده و پیگیری خدمات پس از جراحی این بیماران در دستور کار و از جمله اهداف سفر ما به کرمانشاه است.

جان بابایی تصریح کرد: تجهیز و توسعه بخش دیالیز کرمانشاه پیش تر هم از جمله اولویت ما در هماهنگی های به عمل آمده با خیرین و معاونت اجتماعی وزارت بهداشت بود و اکنون با توجه نیازمندی بیماران دیالیزی در مناطق زلزله زده تلاش ما فراهم سازی تمهیدات لازم جهت ارائه خدمات به این بیماران است.

وی گفت: ما تمام تجهیزات تخریب شده بخش دیالیز بیمارستان های سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب را جهت خدمت رسانی به بیماران نیازمند تامین کردیم و و از این بابت نگرانی خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۷۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد