Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@10:46:16 GMT

هدف ایران در جام جهانی 2018 چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۶۷۸۹۹۷

به گزارش وانانیوز، 

 Financial Tribune امروز در گزارشی به عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی 2018 پرداخته است.

در این گزارش آمده است: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داده که تیم ملی فوتبال ایران در تلاش است تا به مرحله یک هشتم جام جهانی صعود کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران نخستین تیم آسیایی بود که حضورش را در جام جهانی روسیه قطعی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای پنجمین بار است که تیم ملی ایران به جام جهانی راه پیدا می‌کند اما این تیم هرگز نتوانسته از مرحله گروهی صعود کند.

AFC در گزارشی نوشته است که ایران در تلاش است تا در جام جهانی 2018 برای نخستین بار به مرحله دوم راه پیدا کند.

تیم ملی ایران در حال حاضر رنک نخست آسیا را دارد و در جدیدترین رده‌بندی فیفا نیز در جایگاه سی و چهارم قرار گرفته است. مشهورترین پیروزی این تیم مربوط به بازی‌های جام جهانی 1998 فرانسه است که تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه 2 بر یک آمریکا را شکست دهد. این پیروزی تنها برتری ایران در طول حضور در جام جهانی در سال‌های 1978، 2006 و 2014 به شمار می‌رود.

قاره آسیا برای نخستین بار 5 تیم را راهی جام جهانی کرده است. ایران، ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا تیم‌های شرکت کننده هستند.

ایران از جام جهانی 2014 تا کنون 38 بازی داشته که در 27 بازی به پیروزی رسیده است و نباید این تیم را در جام جهانی روسیه دست کم گرفت. این تیم در طول 10 بازی گذشته شکستی نداشته است. ایران بعد از روسیه و برزیل سومین تیمی بود که حضورش در جام جهانی را قطعی کرد.

تیم ملی در دیدار دوستانه با روسیه به تساوی یک بر یک دست یافت و توانست بر مونته‌نگرو و توگو نیز غلبه کند. پیروزی‌های پشت سر هم این تیم در دیدار با پاناما و ونزوئلا نیز تکرار شد. کارلوس کی‌روش سزاوار تمام اعتباراتی است که اخیراً به دست آمده و ایران را به جایی رسانده که اکنون قرار دارد؛ یک سازماندهی خوب و تیمی بی باک که می‌داند در زمین باید چه کاری انجام دهد.

با این حال، با وجود ستاره‌های واقعی باکیفیت در این تیم نباید جای تعجب باشد که تعداد قابل توجهی از ایرانیان در حال حاضر بازی‌های خود را در اروپا انجام می دهند، از جمله ستاره‌های بزرگ مانند سردار آزمون، کریم انصاری فرد و علیرضا جهانبخش.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت

  آنها یک تیم خوب و فیزیکی هستند‌؛ تیمی که ژاپن را حذف کرده حتما قابل احترام است. ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین عملکردمان را داشته باشیم. شعار اصلی تیم ما این است که باید به شکلی بجنگیم که شرمنده خودمان نباشیم. سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران در پاسخ به سؤالی در مورد سایر تیم‌های تورنمنت گفت: من از حذف تیم ژاپن ناراحتم. آنها جام جهانی‌ را از دست دادند و نمایش سایر تیم‌ها هم نشان داد که در این مسابقات هیچ مسابقه آسانی وجود ندارد. کافی است به سایر بازی‌ها نگاه کنید و پیشرفت فوتسال را در آسیا ببینید. مهم‌ترین بخش جام ملت‌های امسال موضوع انتخابی جام جهانی‌ است؛ همین موضوع باعث می‌شود تمام تیم‌ها بدون توجه به نام رقیبان، بجنگند و نتایج غیرمنتظره رخ بدهد. شمسایی در پاسخ به این سؤال که مصدومیت حسین طیبی چه تأثیری روی عملکرد تیم ایران داشته است، گفت: حسین، بازیکن بزرگی است و ما دوست داشتیم اینجا کنارمان باشد اما در ورزش حرفه‌ای پذیرفته‌ایم که مصدومیت و اتفاقات غیرمنتظره وجود دارد. 

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • شمسایی: بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌ها
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • خلاصه بازی فوتسال ایران ۶ - ۱ قرقیزستان؛ ایران به جام جهانی فوتسال رفت + ویدئو
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت