Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخوار ـ دبیر قرارگاه عمار در بیست و سومین یادواره سرداران و ۷۰ شهید شهر سین برخوار گفت: ‌برگزاری یادواره های شهدا آخرت گرایی، فرهنگ ایثار، ‌ فداکاری و اثر گذاری بر کل جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار ، در این آیین حجت الاسلام مهدی طائب دبیر قرارگاه عمار گفت:شهدا با خدا معامله کردند و پاداش خداوند در برابر این از خود گذشتگی و ایثار نقد است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌شهدا برنده های دنیای مادی هستند و طبق آیات و روایات زنده هستند و به حیات ابدی می رسند.

دبیر قرارگاه عمار گفت: تنها سرمایه انسان که قابل جمع آوری و دپو کردن نیست و آن را باید مصرف کنیم، سرمایه عمر است و اینکه می گویند شهدا زنده اند یعنی روح شهدا ناظر است و خداوند به آنها رزق جدید می دهد و می توانند اثر بگذارند.

وی یادواره های شهدا را عنایت شهدا به مردم بیان کرد و افزود:‌یادواره های شهدا آخرت گرایی، ایثار، ‌ فداکاری و اثر گذاری بر کل جامعه دارد.

در ادامه سردار مرتضی قربانی مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: شهدا ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستند و امروز آیین های یادواره های شهدا خنثی کننده تهاجم های فرهنگی دشمن و پادزهری برای مقابله با دسیسه های دشمن در شبکه های مجازی است.

در این آیین از کتاب "اوج عشق" یادنامه شهدای شهر سین برخوار که با قلم و گردآوری حجت الاسلام رسول جزایری نوشته شده است رونمایی شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۷۹۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان کوار
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • برگزاری۱۶ یادواره شهدا در اردستان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • حوزه‌های علمیه مهمترین نقش تربیتی را در جامعه دارند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است