Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع گفت: دولت دیروز تصمیاتی را با سرعت برای حل مشکلات مردم حادثه‌دیده کرمانشاه اتخاذ کرده و نیروهای مسلح سریع پای کار آمدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امیر سرتیب امیر حاتمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: شهدا و جانبازان دین خود را به کشور ادا کردند و ادامه راه آن‌ها و این رسالت بزرگ امروز بر دوش ما قرار گرفته و باید به نحوی عمل کنیم تا شرمنده آن‌ها و خانواده‌هایشان نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز تسلیت به مردم کرمانشاه برای حادثه تلخ زلزله ابراز کرد: شاهد جلوه‌های زیبایی از کمک و همراهی کسانی که مردانه و با احساس مسئولیت پای کار آمدند بودیم و باید همه پای کار بمانیم تا درد و رنج‌ها را به سرانجام برسانیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دولت دیروز تصمیاتی را با سرعت برای حل مشکلات مردم حادثه‌دیده کرمانشاه اتخاذ کرده و نیروهای مسلح سریع پای کار آمدند.

وی هدف از سفر خود به استان زنجان را بررسی وضعیت استان آگاهی از ظرفیت‌های آن عنوان کرد و افزود: می‌توانیم با هم کارهای خوبی را برای استان زنجام دهیم.

امیر حاتمی بیان کرد: با توجه به تعریفی که از اقتصاد مقاومتی شده باید کاری انجام دهیم که اقتصاد جمهوری اسلامی ایران در مقابل تحریم، محرومیت و خصومت‌ها نه تنها دوام یابد بلکه رشد و تعالی کشور را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه هر جایی دشمن حس کند منفعت داریم، بدون ترحم و تامل به آن فشار می‌آورد ابراز کرد: دشمن در اوایل انقلاب حس کرد می‌تواند امنیت کشور را مورد تهاجم قرار دهد چرا که ارتش با مشکل مواجه و سپاه در حال شکل‌گیری بود و فکر می‌کرد نقطه ضعف ما بحث امنیتی و نظامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه با کاهش دوره سربازی در اوایل انقلاب دو سوم یگان‌های ما تخلیه شد تصریح کرد: صدام آمده بود تا ضربه‌ای به کشور بزند تا نظام را ساقط کند و همه قدرت‌های دنیا پشت او ایستاده بودند اما با همت، دلیری و ایستادگی همه مردم ایران و نیروهای مسلح و نیز با هدایت امام خمینی(ره) این توطئه به نتیجه نرسید و امروز بنیه دفاعی و امنیتی ایران در جزیره پر تلاطم منطقه مثال زدنی است.

وی عنوان کرد: دشمن از مدتی قبل احساس می‌کرد می‌تواند اقتصاد را تحت فشار قرار دهد که با هوشمندی مقام معظم رهبری نگاه دشمن شناخته شد و برنامه اقتصاد مقاومتی مورد تاکید و اصرار قرار گرفت.

این خبر در حال تکمیل است...

R41375/P1377/S6,59/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیداد ی سلیمانی در این دیدار  گفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با ولایت مداری  و تکیه بر توان و اقتدار نظامی؛ محبوبیت زیادی  بین مردم ایران اسلامی و سایر  ملتهای  جهان دارد . 
همچنین در نشست فرماندهان سپاه ثارالله استان و قرارگاه منطقه جنوب شرق ارتش اعلام شد هدف نیروهای مسلح حفاظت از نظام، آرمانهای انقلاب و خدمت به مردم است.
در این نشست سردار نظری گفت عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور ما است.
امیر غلامعلیان هم گفت نیروهای مسلح با اتحاد و فرماندهی حکیمانه رهبر معظم انقلاب به درجه بالایی از بازدارندگی رسیده اند .

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • رئیسی: مطلقا به فساد و مفسد رحم نخواهد شد/ هر چه به نفع مردم و اقتصاد کشور باشد را انجام می‌دهیم حتی اگر عده‌ای مخالفت کنند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند