Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: منابع تولید آب در اکثر روستاهای قصر شیرین و سرپل ذهاب راه‌اندازی و آب وارد شبکه‌های آب رسانی روستاهای این شهرستان‌ها شده است.

به گزارش ایسنا، ایرج شهبازی با بیان این‌که منابع تامین آب در اکثر روستاهای  قصرشیرین و سرپل ذهاب راه‌اندازی و آب وارد شبکه شده است، اظهار کرد: در تعدادی از  شبکه‌های آبرسانی روستایی سرپل ذهاب به دلیل شکستگی‌های متعددی که وجود دارد، هنوز  تعمیرات خطوط به پایان نرسیده و پایداری تثبیت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که اکنون 15 اکیپ تعمیرات در روستاهای آسیب دیده مشغول ترمیم شکستگی‌ها هستند، ادامه داد: با ورود آب به شبکه‌های آبرسانی روستایی نقاط آسیب دیده و شکستگی‌ها نمایان می‌شود  و گروه‌های تعمیرات، شکستگی‌ها را ترمیم می‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه افزود: برای تامین آب شرب مورد نیاز مردم در تمامی روستاهای مناطق زلزله زده، تا امروز بالغ بر 800 هزار بطری آب توزیع شده و آب بسته بندی مورد نیاز، به صورت مداوم و منظم از دیگر استان‌های کشور وارد می‌شود.

شهبازی گفت: علاوه بر توزیع آب بسته بندی، تانکرهای آب رسانی سیار طبق برنامه مدون بصورت مداوم  به تمامی روستاهای آسیب دیده مراجعه کرده و آب مورد نیاز را بین اهالی تقسیم می‌کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که به مجتمع آبرسانی 21 روستای "سرابله سید صادق" از توابع شهرستان سرپل ذهاب در جریان زلزله آسیب جدی وارد شده بود، عنوان کرد: این مجتمع آبرسانی هم وارد مدار بهره برداری شد.

به گفته این مسئول، روند در مدار قرار گرفتن شبکه‌های آسیب دیده از  زلزله به صورت جدی پیگیری شده و هر روز شاهد در مدار قرار گرفتن تعداد زیادی از شبکه های آبرسانی روستایی خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمداشرفی افزود: این طرح در حال حاضر از ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و آب شرب ۱۸ هزار و ۳۰۱ نفر جمعیت را تامین خواهد کرد.   وی با اعلام اینکه عملیات اجرایی این طرح طی تفاهم نامه منعقد شده با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شده است، اظهار کرد: در اجرای این طرح، ۲۰ کیلومتر لوله گذاری، اجرای ۳ باب ایستگاه پمپاژ بین راهی، احداث یک باب مخزن ذخیره ۲۰۰ متر مکعبی و حفریک حلقه چاه پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • رفع تنش آبی ۱۰ روستا از مجتمع نرژی چقابور
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!