Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸، پس از صعود پرو به عنوان آخرین تیم و با نتیجه ۲ - ۰ برابر نیوزلند در مرحله پلی‌آف مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،راجر گونزالس در ‌سایت CBS Sports آمریکا نوشت: اکنون تا شروع این رقابت‌ها تنها 7 ماه باقی مانده اما هرگز نمی توان فکر کردن درباره این رقابت‌های باشکوه را که در هر کشور موجبات شادی را فراهم کرده و هر هوادار فوتبالی را به خود جذب می‌کند را زودهنگام خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

درباره تیم ایران

بهترین سناریو ممکن: با اختلاف 10 گل این رقابت‌ها را به پایان نرساند و 1 امتیاز کسب کند!
بدترین سناریو ممکن: هر سه بازی خود را با شکست به اتمام برساند.

 

علت قرار دادن ایران در این رده (علت ارائه سناریوهای بالا): در 12 بازی انجام شده ایران در این رقابت‌ها، این تیم تنها یک پیروزی بدست آورده است. این آمار دقیقا برابر با آمار شانس قهرمانی استون ویلا در لیگ برتر است. (استون ویلا اکنون در لیگ چمپیون شیپ انگلستان است و حتی در لیگ برتر نیز حضور ندارد! متوجه هستید!؟)

 

ایران در این رده بندی پیش بینی شده، رده 30 را کسب کرده در حالی که عربستان در رده آخر این لیست قرار داده شده و بهترین سناریو ممکن برای این تیم کسب یک تساوی و بدترین سناریو، این است که همه بازی های خود را با شکست به پایان رسانده و گلی نیز به ثمر نرساند.

 

ظاهرا این سایت قدرت ایران را دست کم گرفته و یوزهای کشورمان را حریف آسانی تلقی کرده است. این در حالی است که ایران در جام جهانی گذشته از نیجریه تساوی گرفت، به سختی و در لحظات پایانی، با هنرنمایی مسی مغلوب آرژانتین شد و تنها به بوسنی باخت.

 

این سایت آمریکایی از تیم‌های برزیل، آلمان، فرانسه، اسپانیا، پرتغال، اروگوئه، آرژانتین و بلژیک به عنوان شانس‌های برتر قهرمانی در جام جهانی روسیه یاد کرده است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۶۸۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)

گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا را مشاهده می کنید.

دانلود (6.6MB)

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل تماشایی کانر گلگر به استون ویلا (استون ویلا ۲-۲ چلسی)
  • گل مادوئکه به استون ویلا (استون ویلا ۲-۱ چلسی)
  • گل راجرز به چلسی (استون ویلا ۲-۰ چلسی)
  • گل به خودی کوکوریا مقابل استون ویلا (استون ویلا ۱-۰ چلسی)
  • استون ویلا - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و استون ویلا از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین